اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. دى 1399 - 11:36   |   کد مطلب: 34609
در حالیکه صف بیکاری جوانان همدانی که مدارک معتبر دانشگاهی دارند طولانی و ممتد است شاهد حضور شهروندان لرستانی و کرمانشاهی در پتروشیمی هگمتانه هستیم.
پای غیر بومی ها به کارخانه پتروشیمی هگمتانه هم باز شد

به گزارش صبح الوند، کارخانه شرکت پتروشیمی هگمتانه همدان پنج شنبه ۴ دی سال جاری  توسط  رئیس‌جمهور از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد. 

این کارخانه که در ده کیلومتری همدان قرار دارد، در زمینه تولید گرانول در دسته پزشکی و پی‌وی‌سی مورد نیاز تولید سیم و کابل فعالیت می‌کند.

کارخانه پتروشیمی همدان در حالی افتتاح شده که شنیده ها حکایت از جذب افراد غیر بومی در این کارخانه دارد و شهروندان جوانان کرمانشاهی و لرستانی در این کارخانه دارد که مشغول به کار شده اند و این در حالی است که بسیاری از جوانان همدانی همچنان بیکار هستند. 

یکی از مهندسین قدیمی این کارخانه به خبرنگار ما گفت: متاسفانه با رابطه و بدون رعایت کوچکترین ضابطه ای تمام کارکنان و کارگران پتروشیمی کرمانشاهی و لرستانی هستند تا جایی که جوانان همدانی با مدارک معتبر و مرتبط جایی در این واحد تولیدی ندارند. 

وی افزود: این مساله تا جایی پیش رفته که باعث تنزل جایگاه کارکنان همدانی شده است. 

وی با اشاره به اینکه تمام مدیران و مسئولین پتروشیمی غیر بومی هستند گفت: طبیعی است وقتی مدیری بومی نباشد دلیلی بر جذب افراد بومی ندارد و چون سهام اصلی این کارخانه مربوط به بخش خصوصی و مقدار کمی دولتی است ، افراد زیادی تصمیم گیرنده هستند. 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان