اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. دى 1396 - 8:51   |   کد مطلب: 27874
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ همدان:
علت افزایش قیمت تخم مرغ بیماری انفولانزا است
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ همدان با بیان اینکه افزایش قیمت تخم‌مرغ در همدان خودسرانه است گفت: قیمت تعیین شده برای هر عدد تخم‌مرغ در همدان ۴۵۰ الی ۵۰۰ تومان است.
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ همدان

به گزارش صبح الوند، جواد عاشوری در مورد افزایش قیمت تخم‌مرغ در همدان اظهار داشت: علت گرانی و افزایش قیمت تخم‌مرغ در بازار همدان بیماری آنفلوانزا و از بین رفتن مرغ برخی از مرغداری‌ها است.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا و مواجه با بیماری آنفلوانزا برخی از واحدهای تخم گذار با مشکل مواجه شده‌اند، افزود: پیش بینی می‌شود در هفته‌های آینده قیمت تخم‌مرغ در بازار همدان به وضعیت عادی خود بازگردد.

 

عاشوری ابراز کرد: درحالی که تقاضای تخم‌مرغ در همدان زیاد است اما عرضه این محصول در بازار همدان به دلیل مشکلات واحدهای تخم گذار معمولی است.

 

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ همدان با اشاره به اینکه قیمت تعیین شده تخم‌مرغ برای عرضه در اصناف کیلویی 6800 تومان و شانه‌ای 15 هزار تومان است، بیان کرد: قیمت تعیین شده هر دانه تخم‌مرغ برای فروش در بازار همدان450 الی 500 تومان است.

 

عاشوری با تأکید بر اینکه اصناف با اضافه‌کردن هزینه کرایه تخم‌مرغ را به فروش می‌رسانند، عنوان کرد: تخم‌مرغ در بنک داران با افزایش چند درصد سود به فروش می‌رسد اما در اصل قیمت تعیین شده تخم‌مرغ برای فروش 450 الی500 تومان است.

 

وی در مورد تأمین این محصول در همدان ابراز کرد: بخشی از تخم‌مرغ مصرفی در همدان توسط مرغداران و مابقی نیز از استان های شمال، قم و غیره تأمین می‌شود و یا در مواقعی از همدان به استان های دیگر ارسال می‌شود.

 

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ همدان با اشاره به اینکه امروز هر کیلو مرغ زنده در بازار همدان 4 هزار و 800 تومان و فروش هر کیلو مرغ در درب کشتارگاه 6 هزار و 750 تومان به فروش می‌رسد، گفت: تحویل هر یک کیلو مرغ درب واحدهای صنفی 6 هزار و 900 تومان و فروش هر کیلو مرغ در خرده فروشی واحدهای صنفی 7 هزار و 600 تومان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان