اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1396 - 12:40   |   کد مطلب: 28059
رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اعلام اینکه اکنون تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 500 و دانه ای 400 تومان در بازار همدان به فروش می رسد اظهار کرد: از هفته های آینده نیز شاهد فروش کیلیویی تخم مرغ خواهیم بود به طوریکه هر کیلو تخم مرغ 6 هزارو 500 تومان به دست مصرف کننده می رسد.
رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان

 جواد عاشوری در گفت و گو با صبح الوند، با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلوگوشت گرم مرغ در بازار با قیمت 6 هزار و 800 تومان به دست مصرف کننده می رسد گفت: در این راستا به نسبت هفته های گذشته شاهد کاهش 5 درصدی در قیمت گوشت مرغ بودیم این در حالی است که عرضه و تقاضا با هم همخوانی ندارد.

 

وی در ادامه نیز با اشاره به کاهش 7 درصدی قیمت ماهی اظهار کرد: از دلایل این کاهش قیمت ماهی عدم خرید مردم به علت گرانی قیمت ماهی است.

 

رییس اتحادیه مرغ و ماهی با بیان اینکه هر کیلو گوشت مرغ منجمد در بازار نیز 5 هزارو 800 تا 6 هزار تومان به فروش می رسد افزود: مرغ منجمد تنها در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه 40 تن مرغ گرم وارد فروشگاه ها و واحدهای صنفی می شود اعلام کرد: بازار فروش گوشت مرغ در آرامش است.

 

عاشوری با اعلام اینکه اکنون تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 500 و دانه ای 400 تومان در بازار به فروش می رسد اظهار کرد: از هفته های آینده نیز شاهد فروش کیلیویی تخم مرغ خواهیم بود به طوریکه هر کیلو تخم مرغ 6 هزارو 500 تومان به دست مصرف کننده می رسد.

 

وی در پایان با بیان اینکه گرانی تخم مرغ بحران مقطعی بوده افزود: دلیل این گرانی کاهش نسبی تولید بوده که هم اکنون وضعیت تولید خوب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان