اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1396 - 8:55   |   کد مطلب: 28081
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
اگر به سلاح بصیرت مجهز باشیم کمترین خسارت‌ها را خواهیم دید
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تا زمانی که ما به سلاح بصیرت به مشابه چراغ روشنی بخش مجهز هستیم کمترین خسارت‌ها را خواهیم دید.
بصیرت و بسیج

به گزارش صبح الوند،  سرهنگ احد امیری در دیدار با کارکنان توزیع برق شهرستان کبودراهنگ با بیان مسائل روز و سیاست‌های ایادی استکبار در منطقه اظهار داشت: هوشیاری همه جانبه و به دور از کسالت و سستی و مجهز شدن کارکنان ادارات به سلاح ایمان برای غلبه بر نقشه‌های شوم دشمن از ضروریات است.

 

 وی با تاکید بر نقش بی‌نظیر و حیاتی دشمن اطلاعات دقیق و درست از اردوگاه دشمن را لازمه برنامه ریزی دقیق برای شکست آنان دانست و راه سلطه را ارتقاء شاخه‌های بصیرتی و دائما بازگو کردن شیطنت آمریکا با استفاده از روش‌های استدلالی برای آگاهی اذهان عمومی دانست.

 

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: تا زمانی که ما به سلاح بصیرت به مشابه چراغ روشنی بخش مجهز هستیم کمترین خسارت‌ها را خواهیم دید.

 

وی ادامه داد: زمانی که بی بصیرتی بر ما چیره شد و در پیدا کردن مسیر های درست دچار تردید شویم و در این برهه حساس از انقلاب جغرافیای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیرامون خود را نشناسیم و به این حوزه جاهل باشیم، خسارتی بزرگ بر ما وارد خواهد شد.

 

مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته افزود: حضور نیروهای جوان و با انگیزه و بسیجی در این شرکت فرصت بسیار مناسبی است تا با این ظرفیت خدمت بی وقفه‌ای را به مردم انجام دهند.

 

علی هائل همدانی عضویت در بسیج را یک ارزش دانست و اظهار داشت: ما با همین روحیه بسیجی و برادری هیچ مشکلی در محدوده ماموریتی نداریم  و جو حاکم بین ما ریاست و مرئوسی نیست و خالصانه با برادری کارها را دنبال می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اعزام تیم های تخصصی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خدمت به این بخش از مردم را شایسته ترین امور بر شمرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان