اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1396 - 23:09   |   کد مطلب: 28307
رئیس هیئت غواصی و نجات‌غریق استان‌همدان:
۹۵ درصد استخرهای همدان به سیستم الکترولیز نمک مجهز شده‌اند
رئیس هیئت غواصی و نجات‌غریق استان‌همدان گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد استخرهای استان‌همدان برای گندزدایی به سیستم الکترولیز نمک ‌مجهز شده‌اند.
استخر همدان

به گزارش صبح الوند، سیروس سوریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نظارت مستمر بر کیفیت آب استخرهای استان‌همدان اظهار داشت: هیئت غواصی و نجات‌غریق استان‌همدان با همکاری بهداشت همدان بر کیفیت آب تمامی استخرهای دارای مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان نظارت فنی و مستمر دارد.

وی افزود: طبق ابلاغیه وزارت بهداشت استخرهایی که از روش گندزدایی گازی استفاده می‌کنند باید این روش را تغییر و به روش سیستم الکترولیز نمک مجهز شوند و بر این اساس اقدامات لازم را انجام داده و تمام استخرهای استان‌همدان را ملزم به استفاده از این سیستم کردیم.

رئیس هیئت غواصی و نجات‌غریق استان‌همدان بابیان اینکه روش کلرزدایی گازی سلامت شناگران را با خطر جدی روبه رو می‌کند، گفت: در روش گندزدایی گاز کلر با توجه به اینکه حد استاندارد تعریف و رعایت نمی‌شود مردم دچار خطراتی از جمله سوزش چشم، مشکلات تنفسی از طریق گاز کلر می‌شوند.

سوریان عنوان کرد: در حال حاضر در شهر همدان استخرهای شهدای غواص، شهدای شهرداری، آبیاران، مریانج، الوند و کوثر به دستگاه سیستم الکترولیز نمک مجهز شده‌اند.

وی بابیان اینکه ۹۵ درصد استخرهای استان‌همدان به سیستم الکترولیز نمک مجهز شده‌اند، بیان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان به‌جز کبودرآهنگ نیز استخرها روش گندزدایی و میکروب‌کشی خود را تغییر داده‌اند.

رئیس هیئت غواصی و نجات‌غریق استان‌همدان عنوان کرد: باوجوداینکه دستگاه الکترولیز نمک هزینه‌ای افزون بر ۳۵ تا ۵۵ میلیون دارد اما با پیگیری‌های مستمر ما و بهداشت استخرهای سطح استان‌همدان این دستگاه را خریداری کرده‌اند و باید بگویم دومین استانی هستیم که به‌خوبی توانسته‌ایم این اقدام را انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان