اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. بهمن 1396 - 12:42   |   کد مطلب: 28338
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اعضای ۲ باند سرقت در همدان شناسایی و منهدم شدند.
سارق در همدان

به گزارش صبح الوند، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مولفه‌های مهم برای پیشگیری از سرقت رعایت مسائل ایمنی در نگهداری از اموال به ویژه اشیای قیمتی است.

 

وی با تأکید بر اینکه طلا، جواهرات و پول نقد را نباید به صورت انبوه در منزل نگهداری کرد، افزود: زیرا احتمال سرقت این گونه اموال به ویژه هنگام خالی بودن منزل بسیار زیاد است.

 

کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه هنگام عزیمت به مسافرت و خالی بودن منزل برای چند روز باید راه‌های نفوذ سارق را سد کرد، گفت: حضور نداشتن در منزل و عزیمت به سفر را باید به یکی از همسایگان مورد اعتماد اطلاع داد تا آن ها هر گونه رفت و آمد مشکوک را به صاحب خانه و پلیس اطلاع دهند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه برخی اعضای یک طایفه  به صورت خانوادگی  دست به سرقت می‌زنند، تأکید کرد: در یکی از استان‌های مجاور سارقان از خالی بودن یک منزل مسکونی مطلع می‌شوند و به صورت خانوادگی وارد منزل شده و یکی از زنان سارق پس از ورود به منزل در یک حرکت عادی اقدام به آب و جاروی کوچه می‌کند.

 

کامرانی صالح بیان کرد: این سارقان به گونه‌ای حرفه‌ای و حساب شده عمل کرده بودند که وقتی مرد همسایه، این زن ناشناس را در حال آب پاشی و جارو جلوی در می‌بیند فکر می‌کند که از بستگان همسایه است.

 

وی با اشاره به اینکه درحالی که آب و جارو زدن جلوی در توسط یکی از زنان سارق اقدام سرپوشی برای سرقت بوده، ابراز کرد: دیگر سارقان داخل منزل اشیای قیمتی، طلا و جواهرات را به سرقت برده و در فرصتی مناسب منزل را ترک می‌کنند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان