اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1396 - 18:56   |   کد مطلب: 28885
رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: دانشکده فناوری‌های نوین «محمدعلی فرشچیان» با حضور خانواده مرحوم فرشچیان و مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش صبح الوند  به نقل از ایسنا، دکتر محمود نیلی با بیان اینکه قرارداد ساخت دانشکده فناوری نوین از سال 1390 منعقد شده است، افزود: پروژه عمرانی دانشگاه صنعتی تا سال 93، 35 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و جزء پروژه‌های نیمه‌فعال کشور بود.

وی با اشاره به اینکه از سال 93 هدف اصلی دانشگاه صنعتی همدان راه‌اندازی این پروژه بوده است، ادامه داد: برای ساخت دانشکده فناوری‌های نوین نقشه‌ها، برق، سازه و... مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و برای ادامه روند ساخت این پروژه دانشگاه صنعتی همدان 5 ماه با بنیاد فرشچیان مذاکره کردیم.

نیلی با بیان اینکه بنیاد فرشچیان بیش از 3.5 میلیارد تومان برای ساخت این دانشکده کمک غیرنقدی به دانشگاه صنعتی داشته است، ادامه داد: هم‌اکنون برای افتتاح و ساخت دانشکده فناوری‌های نوین «محمدعلی فرشچیان» از سوی دانشگاه و دولت 7 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشکده فناوری‌های نوین «محمدعلی فرشچیان» در 6 طبقه با 15 آزمایشگاه، 16 کلاس درس و یک سالن آمفی تئاتر به عنوان ساختمان و برج پژوهشی برای دانشجویان همدان  معرفی می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان خاطرنشان کرد: دانشکده فناوری‌های نوین «محمدعلی فرشچیان» روز پنجشنبه 17 اسفند با حضور خانواده مرحوم فرشچیان و مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان