اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. اسفند 1396 - 20:40   |   کد مطلب: 28970
مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی ایران خبر داد و گفت: این جشنواره ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
پویانمایی در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، مهدی دهقان نیری، امروز در ستاد هماهنگی نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران اظهار داشت: تاکنون بیش از هزار اثر به جشنواره ارسال شده و در 9 بخش برگزار می شود.

وی افزود: 7 کارگاه آموزشی نیز در کنار جشنواره برگزار شده و با اعضای ستاد برگزاری، نزدیک به 600 نفر در این جشنواره مهمان همدان هستند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان بیان کرد: آثار منتخب علاوه بر همدان در شهرستان‌ها نیز پعش شده و نمایش منتخب مردمی معرفی می‌شود.

دهقان نیری با اشاره به اینکه دو تیم داوری اصلی و حرفه‌ای آثار را بررسی می‌کنند، اعلام کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره در فضای روباز آرامگاه بوعلی، مراسم جشنواره در سالن استانداری و برنامه اصلی جشنواره ملی پویانمایی در دهکده گنجنامه برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: قرار است فضای دهکده گنجنامه به طور ویژه‌ای با عروسک‌ها و نمادهای ایرانی و عروسک‌های انیمیشن تزئین و طراحی شده تبلیغات محیطی و با کمک فرهنگ و ارشاد و شهرداری انجام شود.

دهقان نیری از حضور گروه هنری عمو پورنگ و فیتیله‌ها دو روز قبل از برگزاری جشنواره در همدان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاحیه و اختتامیه جشنواره به طور زنده از شبکه سراسری پخش شده و از نخبگان همدانی و صداپیشگان تجلیل می‌شود.

بام آرامگاه بوعلی تحمل جمعیت بسیار را ندارد

نماینده سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان نیز از آمادگی کامل این اداره برای کمک در برگزاری جشنواره پوبانمایی خبر داد و گفت: اماکن گردشگری استان در برنامه‌ها و تبلیغات جشنواره معرفی شود.

عباسی با تأکید بر اینکه مکان اختتامیه باید تغییر کند، اعلام کرد: امکان برگزاری این مراسم در بام آرامگاه بوعلی وجود ندارد زیرا صدماتی به آن وارد شده بود و به تازگی مرمت شده و نمی‌تواند بار جمعیت زیاد را تحمل کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان