اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. فروردين 1397 - 15:40   |   کد مطلب: 29154
«گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تحریک آمیز گفت که احتمال می دهد در سال کنونی میلادی جنگ ویرانگری علیه حزب الله لبنان به وقوع بپیوندد

به گزارش صبح الوند، آیزنکوت در گفت و گو با تارنمای صهیونیستی «المصدر» (Al-masdar)افزود: فرصت های امسال برای شروع یک جنگ، بزرگتر از سه سال گذشته است که من این مسئولیت را پذیرفتم و احتمال دارد که من ارتش را برای راه اندازی یک جنگ در دو سال آخر خدمتم، فرماندهی کنم.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در جنگ احتمالی علیه حزب الله، هرچه این حزب در لبنان مورد استفاده قرار دهد، از بیروت گرفته تا آخرین نقاط جنوب لبنان نابود خواهد شد.

آیزنکوت اظهار داشت: اسرائیل از پیش، هزاران هدف را در لبنان تعیین کرده است تا در صورت وقوع جنگ احتمالی با حزب الله، به آنها ضربه وارد کند.

این مقام صهیونیست مدعی شد: تصویر ویرانی هایی را که از این جنگ بر جا خواهد ماند، کسی در منطقه از یاد نمی برد و در این جنگ ده ها گردان از نیروهای زمینی با هماهنگی نیروهای هوافضا و اطلاعاتی ما افزون بر نیروی دریایی شرکت خواهند کرد و غیرنظامیان مصونیتی ندارند.

آیزنکوت تهدید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد تا ساختمان های بلند زیادی را که متعلق حزب الله است، ویران کند.

وی مدعی شد که خطر نظامی برای اسرائیل در جبهه شمالی آن بزرگتر و از ناحیه سوریه، لبنان و ایران است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال امکان مداخله ایران با هدف پشتیبانی از حزب الله در صورت وقوع جنگ را «بسیار ضعیف» دانست.

سخنان تهدید آمیز آیزنکوت در حالی است که «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان بارها اعلام کرده که در صورت وقوع هرگونه جنگ علیه لبنان، مقاومت، جنگ را به داخل فلسطین اشغالی خواهد کشاند.

آیزنکوت در بخش دیگر سخنانش گفت که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه سوریه همچنان ادامه دارد و هرگز متوقف نخواهد شد.

وی همچنین درباره حوادث اخیر باریکه غزه گفت: تشنج نظامی در نوار غزه، امروز بیش از یک دهه گذشته افزایش داشته است؛ این فرضیه که یکی از دشمنان ما، اقدام به تجاوز علیه ما بکند همچنان ضعیف است، اما تنش هایی که به جنگ منتهی می شود، به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته است، با وجود اینکه اسرائیل این مساله را نمی خواهد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: رژیم صهیونیستی تمایل دارد وضعیت امنیتی بوجود آمده در نوار غزه را تا پایان سال تحت کنترل داشته باشد و چنین امری مورد نیاز ارتش است تا وقت لازم و کافی برای تخریب و نابود کردن تونل های فلسطینی ها باشد.

وی افزود: احتمال بدتر شدن وضعیت در طول زمان تقویت می شود و به این معنی است که ما به یک جنگ جدید نزدیک می شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان