اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. تير 1397 - 13:20   |   کد مطلب: 29448
رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان:
ارائه 124 مورد خدمت حقوقی رایگان به مددجویان همدانی
رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان گفت: تهیه و تنظیم 40 مورد دادخواست و شکوائیه، 32 مورد لایحه و دفاعیه برای ارائه به مراجع قضایی و انجام 52 مورد مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت از فعالیت‌های حقوقی کمیته امداد استان همدان از ابتدای سال جاری بوده است.

به گزارش صبح الوند، حسین روغنکار رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان بیان کرد: بسیاری از مددجویان به دلیل عدم آگاهی از حقوق قانونی خود قادر به اعاده حق خود نیستند به همین دلیل کمیته امداد با ارائه مشاوره و پیگیری‌های لازم برای احقاق حق مددجویان قدم برمی‌دارد.

 

روغنکار گفت: تهیه و تنظیم 40 مورد دادخواست و شکوائیه، 32 مورد لایحه و دفاعیه برای ارائه به مراجع قضایی و انجام 52 مورد مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت از فعالیت‌های حقوقی کمیته امداد استان همدان از ابتدای سال جاری بوده است.

 

رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه هشت میز حقوقی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد نیز در استان همدان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: از ابتدای امسال 33 مورد پرونده مددجویی و 12 مورد پرونده سازمانی نیز حل‌وفصل شده است.

 

روغنکار با اشاره به پنج تفاهم‌نامه حقوقی منعقدشده با نهادهای مختلف و کانون وکلای قوه قضائیه باهدف خدمت‌رسانی بیشتر به مددجویان، گفت: 54 وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار برای ارائه مشاوره و کلیه خدمات حقوقی و خانوادگی به مددجویان کمیته امداد استان همدان به‌صورت رایگان با این نهاد همکاری می‌کنند.

 

وی در ادامه گفت: 10 شعبه شورای حل اختلاف نیز در سطح استان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مددجویان فعال می‌باشند.

 

رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان همچنین 56 مورد استعلام و 671 موردقرارداد بررسی و تنظیم‌شده را از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در سه‌ماهه سال 97 برشمرد و ادامه داد: از ابتدای امسال 37 مورد پرونده منجر به صدور رأی شده و 29 مورد پرونده مددجویی و 8 پرونده سازمانی سازش صدور رأی و اجرای احکام شده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان