اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آذر 1397 - 10:00   |   کد مطلب: 30327
مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان:
احداث 251 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان همدان
مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 251 واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث‌شده است، گفت: که این تعداد تا پایان سال به 360 واحد افزایش می‌یابد.

به گزارش صبح الوند، محمود فیضی، مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 251 واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث‌شده است، گفت: که این تعداد تا پایان سال به 360 واحد افزایش می‌یابد.

 

وی با اشاره به اینکه 89 واحد مسکونی شهری با هزینه پنج میلیارد و 175 میلیون تومان ساخته‌شده است، گفت: 162 واحد نیز در روستا و با هزینه چهار میلیارد و 601 میلیون تومان ساخته‌شده است.

 

فیضی با اشاره به اینکه از ابتدای سال هزار و 761 واحد مسکونی نیز در استان همدان تعمیر و مقاوم‌سازی شده است، ادامه داد: 880 واحد مسکونی شهری بااعتبار یک میلیارد و 690 میلیون تومان و 881 واحد مسکونی روستایی بااعتبار یک میلیارد و 795 میلیون ریال تعمیر و مرمت شد.

 

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با پیش‌بینی اینکه تا پایان سال دو هزار و 660 واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و بازسازی می‌شوند، ادامه داد: 37 چشمه سرویس بهداشتی نیز ساخته‌شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات تعمیر و ساخت واحدهای مسکونی از محل منابع دولتی، صدقات، درآمدهای کمیته امداد، تسهیلات صندوق امداد ولایت و کمک‌های مبتنی بر نیاز تأمین می‌شود، گفت: در هشت ماه نخست سال گذشته 2 هزار و 41 واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و ساخته‌شده که میانگین متراژ این واحدها برای مددجویان تحت حمایت 65 مترمربع است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان