اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1399 - 11:18   |   کد مطلب: 34573
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: مسکن و شهرسازی در تحویل مساکن مهر کوتاهی می‌کند.

به گزارش صبح الوند، حمید بادامی نجات در هفتادمین جلسه صحن شورا با انتقاد از عدم همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی با شهرداری، اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از گذشت چندین سال مساکن مهر در همدان بهره‌برداری شده است، مردم در این مساکن سکونت یافتند اما متاسفانه مسکن و شهرسازی این پروژه را تحویل شهرداری نداده است و می‌بایست نواقصی که در کار وجود دارد را ضمن برطرف کردن به شهرداری تحویل دهد.

بادامی نجات با بیان اینکه شهرداری همدان براساس وظایفی که برای آن تعریف شده است با مساعدت شورای شهر به این مساکن مهر خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار کرد: این در حالی است که طبق قانون خدمات رسانی به این مساکن ممکن است ایراد قانونی داشته باشدف اما با وجود این شورای شهر و شهرداری همدان، لازم می‌دانند که به همشهریان در این نقاط نیز خدمت‌رسانی کنند اما بعضی از خدماتی که می‌بایست در این مناطق داده شود به دلیل اینکه این مساکن به شهرداری تحویل داده نشده است امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه مردم در امر مساکن مهر هزینه‌های خود را پرداخت کرده‌ و به صورت قانونی در این مناطق سکونت دارند، یادآور شد: بر این اساس امروز لازم است که از خدمات شهری در این مناطق بهره‌مند شوند که متاسفانه بخش زیادی از دلایل عدم‌ دریافت خدمات مناسب، به مسکن و شهرسازی بر می‌گردد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با اشاره به اعتراض و نارضایتی ساکنین مساکن مهر از جمله کوی فردوس و کوی گلستان، یادآور شد: روزانه شاهد مراجعین از این مساکن به شورای شهر هستیم که متاسفانه در این خصوص شورا و شهرداری توانایی کمک به آنها را ندارد و مسکن و شهرسازی نیز کاری نمی‌کند.

وی تاکید کرد: لازم است مسکن و شهرسازی هر چه سرریعتر نسبت به تعیین تکلیف این موضوع اقدام کند تا شهروندان از بلاتکلیفی خارج شوند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان