اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. دى 1399 - 8:39   |   کد مطلب: 34605
انتقاد رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در صحن شورا:
در بحث اقدام ملی مسکن در همدان اتفاقی نیفتاده است
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت به ویژه در حوزه مسکن گفت: با افزایش بی رویه قیمت ها مردم نقره داغ شده‌اند و متاسفانه از مسئولین حوزه مسکن به ویژه رئیس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی در راستای تامین مسکن ارزان قیمت اقدامات موثری مشاهده نشده است
در بحث اقدام ملی مسکن در همدان اتفاقی نیفتاده است

به گزارش صبح الوند، علی رحیمی‌فر در هفتاد و یکمین جلسه صحن شورا افزود: مدیران مربوط به حوزه مسکن باید پاسخگوی افزایش غیرمتعارف و بی‌رویه و افسار گسیخته مسکن باشند.

رحیمی‌فر اضافه کرد: با تعطیلی مسکن مهر بیم آن می‌رفت که در بازار عرضه و تقاضای مسکن خلاء ایجاد شود براین اساس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی می‌بایست رویکردی موثر در بحث قانون مسکن ارزان قیمت اتخاذ می‌کردند.

وی اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تصویب شورای شهر همدان با تخفیف ۵۰ درصدی عوارض به مساکن اقدام ملی تاکنون حتی یک متر‌مربع  پروانه ساختمانی در این حوزه صادر نشده است.

این عضو شورای شهر همدان ادامه داد: امروز شاهد برابری نرخ مسکن در همدان با سایر مراکز استان‌های مشابه نیستیم، بلکه متاسفانه آنچه که اتفاق افتاده رقابت نرخ مسکن در همدان با تهران بوده است.

رحیمی‌فر در پایان سخنانش اظهار کرد: امید است در چند ماه باقی مانده از کار دولت، در بحث مسکن ارزان قیمت در استان تحرک ایجاد شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان