اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. تير 1397 - 8:46   |   کد مطلب: 29463
مدیرعامل و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در فضای سبز و علف های هرز پشت تپه های دانشگاه ملی ملایر خبر داد.

به گزارش صبح الوند، وحید جوادی در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه توضیح داد: رأس ساعت 20:38 شامگاه گذشته طی تماس تلفنی از دانشگاه ملی ملایر به مرکز ۱۲۵، بروز آتش سوزی در منابع طبیعی پشت دانشگاه اطلاع رسانی شد.
وی افزود: به محض اطلاع سریعاً یک اکیپ از خودروی سنگین با آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل حریق اعزام و پس از رسیدن و مشاهده گسترش آتش با مرکز ۱۲۵ تقاضای نیروی کمکی انجام شد.
جوادی با بیان اینکه دو اکیپ دیگر نیز با تجهیزات کامل به تیم عملیاتی اول ملحق شده و شروع به اطفای حریق کردند، ادامه داد: به علت قابل عبور بودن خودرو از تپه های پشت دانشگاه کلیه نیروهای عملیاتی آتش نشانی با مشارکت نیروهای فضای سبز، منابع طبیعی، دانشگاه و امور شهری شهرداری به طرف تپه ها برای خاموش کردن مابقی آتش حرکت کردند.
مدیرعامل و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر با اشاره به اینکه خودروها پس از مستقر شدن در ارتفاع بالا به وسیله بیل اقدام به اطفای حریق کردند، گفت: در این حادثه به کسی آسیب نرسید و علت حادثه در دست کارشناسی قرار دارد.
جوادی با بیان اینکه محل مورد نظر توسط مسئولان شهر از جمله معاون فرمانداری، شهردار، معاون خدمات شهری و حراست شهرداری مورد بازدید قرار گرفت، نسبت به بروز آتش سوزی در فصل گرما در اراضی ملایر هشدار داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به انجام یک مورد خارج کردن فرد فوت شده در داخل پراید پس از سه روز به علت فساد جسد توسط مأموران آتش نشانی اشاره کرد و گفت: طی تماس تلفنی که با مرکز ۱۲۵ مبنی بر کشف جسدی در داخل خودروی پراید در یکی از نقاط شهر حاصل شد، یک اکیپ امداد نجات از آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل اعلام شده حرکت کرد.
جوادی خاطرنشان کرد: به علت متورم شدن جسد که چند روز در خودرو مانده بود، امدادگران با دستگاه کاتر اقدام به برش ستون خودرو سمت راننده کردند و در نهایت جسد فوق توسط عوامل بهشت هاجر به آن محل انتقال داده شد و موارد قانونی آن در دست پیگیری است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان