اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. تير 1397 - 10:38   |   کد مطلب: 29538
نماینده مردم همدان اظهار داشت: ما به مدیریت منسجم ویکپارچه اقتصادی نیاز داریم و رهبری وفرماندهی این حرکت یکپارچه را رئیس جمهور بعهده دارد، در این حرکت منسجم ویک پارچه اختلاف و چند صدایی سم مهلکی است که باید مواظب آن باشیم

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه شورای اداری گفت: انقلاب ایران هر روز از یک معبر عبور می کند واین دلیل رشد و استحکام واقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

وی افزود: آمریکا وقتی قطنامه ۱۹۲۹ را به شورای امنیت برد،در آنجا تاکید شده بود، مواظب فروش نفت وبانکهای ایران باشید، واذهان را گمراه کرده بوند ،که ایران برای پرورش تروریست از آنها استفاده می کند، همه یکپارچه متفق القول شدند که ایران را تحریم نفتی بکنند.

 

حاجی بابایی تاکید کرد: اما امروز، اتحادیه اروپا حداقل به زبان وظاهر با تحریم مخالف هستند،با این وجود، باید درنظر بگیریم موقعیت ما یک اضطرار نیست، ایران از نظر کالاهای اساسی وضعیت با ثباتی داریم،اما مشکل اینجاست که به دلیل موقعیت استراتژیک ایران در منطقه، آمریکا و کشورهای دیگر تقبل هزینه می کنند،تا ایران را متزلزل کنند، که متاسفانه که از داخل هم همراهی هایی دارند.

 

وی افزود: در جلسات مجلس بارها صحبت و این مطالبه مردمی را مطرح کرده ام،که این وضعیت از کجا نشات می گیرد، ۲تن سکه یکجا از چگونه گردآوری است؟، اگر واقعا حمایتی برای براندازی در پشت این جریان نبوده است؟

 

نماینده همدان وفامنین اظهار امیدواری کرد که، ان شاالله بعداز حل مشکلات اقتصادی و گذشتن از موقعیت ویژه ای که درآن قرار گرفتیم، وقت حسابرسی با کسانی است که با اعتماد عمومی بازی کردند.

 

اند، انتظارات ومطالبات مردمی را آنگونه که باید پاسخگو باشند،امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که آمریکا در مقابل قرار گرفته و معتقد است باید ایران را تضعیف کند و از سرراه خود بردارد.

 

حاجی بابایی اظهار داشت: ما به مدیریت منسجم ویکپارچه اقتصادی نیاز داریم و رهبری وفرماندهی این حرکت یکپارچه را رئیس جمهور بعهده دارد، در این حرکت منسجم ویک پارچه اختلاف و چند صدایی سم مهلکی است که باید مواظب آن باشیم، از همه خطرناکتر ضعف فرمانده است، هنر در این است که زمان شناسی داشته باشید و در همان زمان هنرنمایی داشته باشیم، تاثیر استراتژی فرمانده قوی در زمان شناسی و اعمال تصمیم درست ، در همان زمان تاثیر گذار است،باید همه کسانی را که فرمانده را حمایت کرده اند، دغدغه ایران را دارند،هر شائبه ای که دل لشکر و در راس آن دل فرمانده را در این موقعیت حساس بلرزاند، حرکتی ضد ایران وایرانی ونظام ومردم است.

 

وی بیان داشت: روزی که این حرف را زدم کسی از این دست سخنی نگفته بود، در نامه از طرف فراکسیون نمایندگان ولایی به رئیس مجلس هم نوشتیم ویادآور شدیم که، امروز رئیس مجلس باید به عنوان فرمانده و مدیر ورهبر مجلس باید از خود گذشتگی کند،امروز روز عملیات فتح خرمشهر و والفجر است، کسانی باید امروز مدیریت کنند که شجاعت عبور از روی مین های توطئه های داخلی وخارجی بگذرند ومعبر را برای مردم باز کنند،

 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:  در نامه به رئیس مجلس تاکید کردیم که، اگر درست مدیریت و درست اجرا کردید برگ زرینی در تاریخ مجلس رقم می خورد اما اگر نتوانیم همراهی کنیم و اوضاع را مدیریت کنیم، نقطه سیاهی در تاریخ و دامن مجلس خواهد نشست که پاک شدنی نیست، امروز باید این نظام قدرتمند و ریشه دار را حمایت کرد، امروز باید تعهد خود را به اثبات رساند.

 

 

وی گفت: کسی که دوتن سکه را دزدید، اختلاس بسیار بزرگی کرده است، اما زشتتر از این اختلاس، اختلاس اعتماد مردم است و کسی که اعتماد مردم را کم بکند و امنیت کشور را متزلزل کند و کسی پول مردم را می دزد ویکی که اعتماد و  امنیت را می دزد، همه اینها مذموم است وباید در برابر آنها ایستاد.

 

 

حاجی بابایی به نقش بازار هم اشاره کرد وگفت: باید بازار را تنظیم کنیم و پایش مستمر وضعیت بازار واقتصاد را به عنوان یک وظیفه در برنامه های خود داشته باشیم، ایجاد نشاط و امید مهم ترین وظیفه مسئولین، نمایندگان و هرکس در این کشور است که ادعای عشق به کشور را دارد، باید با همدلی در شهر و  روستا امید ونشاط ایجاد کنیم،کسی ایجاد ناامیدی کند، به ملت ایران جفا کرده است،

 

وی گفت: ما قطعا از این مرحله ومعبر عبور می کنیم، فقط مسئولین ونمایندگان ومدیران باید، مواظب باشند که به پشت سر نگاه کردند، اثربخشی خود را ببینند.

 

نماینده مردم همدان گفت: اول به خودم توصیه می کنم وبعداز مدیران کشور واستان درخواست می کنم حرکت کنیم، از یک جانشینی به جایی نمی رسیم، اگر حتی روزی یک ساعت بیشتر برای ایجاد امید ونشاط در دل مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان