اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1397 - 13:13   |   کد مطلب: 29577
با رفتن امید ابراهیمی و مبهم بودن آینده مجید حسینی و جدایی غیرمنتظره سرور جپاروف و پیوستن احتمالی او به سپاهان می تواند شوک بسیار بدی برای وینفرد شفر و آبی های پایتخت قلمداد شود که خروج از فشارهای این شوک و تبعات آن کار خیلی سختی خواهد بود.
جپاروف و حسینی هم رفتنی شدند

به گزارش صبح الوند به نقل از برترین ها، فصل تابستان است و بازار نقل و انتقالات هم به مانند گرمای تابستان داغ داغ. هر روز روزنامه ها و خبرگزاری ها از شایعات و پیشنهادات به بازیکنان مختلف می گویند و هواداران هم چشم به خرید ستاره ای برای تیم محبوبشان اخبار را رصد میکنند.

تیم پرسپولیس که از نقل و انتقالات تابستانی محروم می باشد اما بازهم فرصت را غنیمت شمرده و با چند بازیکن ریز و درشت برای زمستان و نیم فصل دوم به توافق رسیده اما استقلالی ها عملکردی معکوس داشته اند. آنها با خرید چند بازیکن جوان و آینده دار و آقاخان و محمدی مهر مصدوم آنچنان پرفروغ ظاهر نشده اند.

در این روزگار برای هواداران استقلال خبرهای ناراحت کننده ای هم به گوش می رسد، از رفتن فرمانده ابراهیمی به لیگ قطر تا قطعی شدن قرارداد مجید حسینی با ترابوزان ترکیه و شایعه توافق جپاروف با سپاهان. امروز برخی منابع خبری مدعی شدند که هافبک ازبک استقلالی ها با سپاهان به توافق رسیده و از آن طرف از ترکیه خبر می رسد که ظاهرا مجید حسینی به ترابوزان اسپور پیوسته است. حال باید ببینیم واکنش هواداران استقلال به عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات چگونه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان