اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. تير 1397 - 17:12   |   کد مطلب: 29608
وزیر کار با اشاره به اینکه کارافرینان بدانند ما 100 درصد در اختیارشان هستیم افزود: ما ثبات اقتصادی را برخواهیم گرداند و قطعا قادر خواهبم بود با کمک کارافرینان از این مرحله بیرون بیاییم.

به گزارش صبح الوند، علی ربیعی در کارگروه اشتغال شهرستان رزن با بیان اینکه به سیار خرسندم که در دولت دوازدهم بیش از 22 هزار کیلومتر استانها را رفته ام افزود: در دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری ایشان هم بسیار در رفتن به میان مردم و رفتن به لایه های پایین اجتماع تاکید داشتند.

 

وزیر کار بااشاره به قرارگیری در هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: ما کاهش ریسک زندکی مردم را با سازمان های بهزیستی و کمیته امداد و از دهک نهم به بعد با سازمان تامین اجتماعی داریم دنبال می کنیم.

 

وی ادامه داد: خوشحالم که امروز اعلام کنم سازمان بهزیستی یک سازمان علمی است و روز به روز فعالیتهایش را جلو میبرد و بهزیستی در خط مقدم آسیب های اجتماعی دارد کار میکند

 

ربیعی افزود: امروز با مدیریت خوبی که در تامین اجتماعی داریم ما داریم در حقیقت به شیوه ای اداره میکنیم که اگر این نوع اداره نبود تامین اجتماعی با مشکلات زیادی روبرو میشد.

 

وی در ادامه با اشاره به موضوع تحریم ها گفت: الان با تحریم روبه رو هستبم و تحریم دقیقا زندگی اجتماعی مردم را هدف گرفته است و هدفش شوراندن مردم علیه نظام است.

 

وزیر کار ادامه داد: ما قطعا بیش از گذشته باید پیوندهایمان را با بدنه اجتماعی افزایش دهم حال صرف دیدن و یا صرف یک دست دادن باشد و ما قطعا باید اعتماد و سرمایه اجتماعی را برگردانیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های ما  افزایش تاب اوری اجتماعی و محافطت از چند دهک اجتماعی است  افزود:دیروز در هیات محترم وزیران تبصره 18مربوط به اشتغال تصویب شد

 

ربیعی با اشاره به اینکه کارافرینان بدانند ما 100 درصد در اختیارشان هستیم افزود: ما ثبات اقتصادی را برخواهیم گرداند و قطعا قادر خواهبم بود با کمک کارافرینان از این مرحله بیرون بیاییم.

 

وی با بیان اینکه شهرستان رزن برای من حائز اهمیت است به بیان توضیحاتی در جهت رفع مشکلات این شهرستان پرداخت و در نهایتن قول تاسیس یک خانه امید را در این شهرستان به بازنشستگان این شهرستان داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان