اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مرداد 1397 - 8:52   |   کد مطلب: 29679
سرپرست اداره کل راهداری استان همدان خبر داد؛
ثبت 60 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان همدان
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت 60 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در 4 ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش صبح الوند، مصطفی پناهنده در این خصوص اظهار داشت: این تعداد تردد توسط 68 دستگاه تردد شمار فعال استان همدان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پارسال در همین مدت 49 میلیون تردد در شبکه راه های ارتباطی استان ثبت شد، افزود: امسال میزان تردد در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

پناهنده ادامه داد: بیشترین میزان تردد در محور همدان – کرمانشاه(رفت و برگشت) با 6 میلیون و 450 هزار تردد بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه اوج تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان بین ساعت 18 تا 19 بوده است، بیان کرد: از میزان تردد ثبت شده، 11 درصد مربوط به تخلفات سرعت و فاصله غير مجاز بوده است.

پناهنده یادآور شد: از این میزان سهم وسايل نقليه سنگين از كل وسايل نقليه عبوري 17 درصد بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری استان همدان اضافه کرد: 34 میلیون و 690 هزار خودرو نیز توسط دوربين هاي ثبت تخلف سرعت استان در این مدت مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسئول همچنین با اشاره به بررسی های انجام شده توسط سامانه های توزین در حال حرکت(wim ) استان تصریح کرد: یک میلیون و 586 هزارو 844 وسیله نقلیه در چهار ماهه نخست سال توسط این سامانه بررسی شده که این میزان در پاسگاه همدان- قزوین751 هزارو 176 مورد و در پاسگاه همدان – کرمانشاه 835 هزارو 668 مورد بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان