اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1397 - 13:45   |   کد مطلب: 29812
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از اصلاح و تعدیل ۲۲۰ پروانه بهره برداری چاه‌های مجاز در استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، منصور ستوده در هشتاد و پنجمین جلسه کمیته راهبری طرح احیاء گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۲۰ پروانه بهره برداری چاه های مجاز در استان همدان اصلاح و تعدیل شده و این روند با سرعت در حال اجراست.

وی افزود: از ابتدای بهمن ماه سال ۹۳ تاکنون تعداد ۳۲ جلسه شورای حفاظت از منابع آب استانی و تعداد ۱۷۰ جلسه شهرستانی با موضوعات مختلف از جمله انسداد چاه های غیرمجاز، جلوگیری از اضافه برداشت چاه های مجاز، نصب و راه اندازی کنتورهای هوشمند آب و برق بر روی چاه ها، تشکیل و راه اندازی گروه های گشت و بازرسی و توقیف دستگاه های حفاری غیرمجاز و طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان عنوان کرد: از آغازسال ۹۷ تاکنون تعداد ۱۴۵ حلقه چاه غیرمجاز دارای حکم قضایی با حجم آب صرفه جویی شده بیش از ۶ میلیون مترمکعب و عمق انسداد ۴ هزار و ۴۰۰ متر پر و مسدود شده است.

وی تاکید کرد: در مجموع از سال ۹۳ تاکنون تعداد ۲ هزار و ۸۸۲ حلقه چاه غیرمجاز با حجم آب صرفه جویی شده بیش از ۲۳۱ میلیون مترمکعب و عمق انسداد بیش از ۱۰۱ کیلومتر پر شده است.

ستوده افزود: در مجموع تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه های مجاز نصب شده که بیشترین آنها مربوط به شهرستان همدان و اسدآباد است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان