اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. شهريور 1397 - 11:43   |   کد مطلب: 29823
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه به هر میزانی که امید مردم به آینده را افزایش دهیم، دوره شرایط سخت امروز کاهش می‌یابد، اظهار کرد: اگر در زمینه افزایش امید مردم به آینده به خوبی عمل کنیم، شرایط سخت در همین سال ۹۷ پایان می‌یابد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صبح دوشنبه در نشست روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با تاکید بر اینکه کشور در مقطع خاصی قرار گرفته و دست نیاز همه جامعه به سمت دانشگاه‌ها دراز است، اظهار کرد: امروز کشور در شرایط خطیر و دشواری قرار دارد البته این به معنای آن نیست که همه عوامل موجود تهدید هستند بلکه به آن معناست که می‌توان در همین شرایط سخت نیز فرصت‌های خوبی ایجاد و از آن‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بعد از هر مشکلاتی آسانی نیز به دنبال خواهد آمد، خاطرنشان کرد: ما به وعده‌ای که خدای متعال در این زمینه داده، اعتقاد داریم این شرایط نیز نیازمند حرکت کردن با دقت است. تجربه کشور‌های مختلف نشان می‌دهد که تحولات بزرگ از دل شرایط دشوار بیرون می‌آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان