اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مهر 1397 - 12:46   |   کد مطلب: 29955
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از مدیران فنی شرکت ها خواست در ایام اربعین با جدیت و دقت نکات ایمنی ناوگان را قبل از سفر کنترل کنند.

به گزارش صبح الوند، مصطفی پناهنده صبح سه شنبه در نشستی با مدیران فنی شرکت ها و در جمع خبرنگاران مهمترین اولویت راهداری و حمل و نقل جاده ای در اعزام زائران کربلای معلی را افزایش ایمنی در سفر عنوان و اضافه کرد: در بحث کنترل‌های فنی و ایمنی ناوگان، مدیران فنی شرکت‌های مسافربری ملزم شده‌اند ناوگان خود را پیش از سفر مورد معاینه فنی قرار دهند و از صحت عملکرد ناوگان اطمینان حاصل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مدیران فنی از اولویت های سفر اربعین است، افزود: در این زمینه پلیس راه نیز یاری دهنده این اداره کل خواهد بود.

 

پناهنده ادامه داد: ناظران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نمایندگان پلیس راه بر حسن اجرای این کار نظارت خواهند کرد و به شکل تصادفی برخی از اتوبوس‌ها را مورد بازدید قرار می‌دهند.

 

وی یادآور شد: این استان مانند سال‌های گذشته به عنوان استان معین از تمامی توان ناوگان عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی خود در حمل و نقل زائران اربعین حسینی استفاده کرده است.

 

مدیرکل راهداری استان همدان اضافه کرد: بر اساس بازدیدهای انجام شده از پایانه های مسافربری، شاهد کنترل و نظارت جدی بر وضعیت فنی اتوبوس ها هستیم تا خودروهایی که از استان به سمت مهران می روند مشکل فنی نداشته باشند.

 

پناهنده با تأکید بر اینکه استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران بوده است، تصریح کرد: سعی شده که اتوبوس های مناسب و با کیفیت که مسائل فنی در آنها رعایت شده برای زائران اربعین اختصاص داده شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان