اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آبان 1397 - 13:35   |   کد مطلب: 30007
ئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر:
مرکز غربالگری سرطان ملایر در حال احداث است
رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: در حال حاضر پروژه‌های بهداشتی و درمانی بسیاری در دست ساخت یا در شرف بهره‌برداری فیزیکی است که نیازمند انجام تدابیر لازم و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

به گزارش صبح الوند، دکتر محسن ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، به پروژه مرکز غربالگری سرطان بیمارستان مهر ملایر اشاره کرد و افزود: این پروژه با تأخیر به صورت امانی درحال ساخت است که احداث آن به‌زودی به اتمام می‌رسد.
وی افزود: این مرکز با هدف غربالگری سرطان در منطقه احداث شده و تأثیر بسزایی در کاهش مرگ‌ومیر ناشی از بیماری سرطان در مردم شهرستان ملایر و حومه دارد.
ترکاشوند به در دست اقدام بودن ساخت دومین کلینیک ویژه بزرگ استان همدان در ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث محوطه‌سازی این پروژه نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم هستیم.
وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز کلینیک ویژه خریداری شده و برای تکمیل کادر پزشکی و درمانی آن از ظرفیت‌های شهرستان استفاده می‌کنیم، ادامه داد: در بحث احداث پروژه‌های بهداشتی پیشرفت چشمگیری داشته و در سطح استان همدان، شهرستان ملایر بهترین وضعیت دارد.
وی درباره پروژه اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر گفت: این پروژه با تدابیری که اندیشیده شده با تعیین پیمانکار جدید با جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال می‌شود و طی برنامه‌ریزی انجام گرفته با بهره‌برداری از آن نیازهای مردم منطقه در موارد اورژانسی مرتفع می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر از کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرهای اسلام‌آباد، ازندریان و علی‌آباد خبر داد و یادآور شد: ساخت و بهره‌برداری این پروژه‌ها جزء اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد دانشکده پرستاری ملایر اشاره و اظهار کرد: تا کنون از این مرکز آموزش عالی حدود 3-2 دوره فارغ‌التحصیل رشته پرستاری داشته‌ایم که می‌توانند نیروهای مورد نیاز دانشگاه را در مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان تأمین کنند.
ترکاشوند بیان کرد: در طول مدیریت دولت تدبیر و امید از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت 33 میلیارد تومان برای اجرای 78 طرح بهداشتی و درمانی اختصاص یافت که در همین راستا 27 خانه بهداشت، 20 محل اقامت پزشکان و 17 مرکز خدمات جامع سلامت، اجرا و یا در دست اقدام است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان