اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1397 - 22:47   |   کد مطلب: 30648
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران:
برخی بانک ها دستورات خزانه داری آمریکا را اجرا می کنند
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی از روسای بانک های ما به جای اجرای دستورهای بانک مرکزی دارند دستورات وزارت خزانه داری آمریکا را انجام میدهند افزود: در بانک های داخلی به دنبال اجرای تحریم ها هستند و بعضی از افراد بزدل دارند این کار را می کنند.

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده امشب در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان صمن اشاره به حضور منسجم و انقلابی ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این حضور پر تعداد جمعیت ایران سبب ایجاد بازدارندگی توطئه های دشمن شد و شما با حضورتان انقلاب را بیمه کردید.

 

وی تصریح کرد: اثر راهپیمایی تا سال های سال باقی خواهد ماند و کشور را واکسینه کردید.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا گام جدیدی را تعریف کردند که محور حرکت دوم که ادمه انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرمان هاست که جوانان را خطاب قرار دادند.

 

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه به جوانان توصیه کردند که اگر توجه کنید گام اول هم توسط جوانان اتفاق افتاده است.

 

سردار حاج زاده ادامه داد: ما از 5 مرحله که امام راحل در رسیدن به آرمان ها ترسیم کردند دو گام ان ترسیم شده ما هنوز در سه مرحله بعد که برای گام دوم تعریف شده باید با اقدامات اولیه جوانان این کشور طی کنیم و به این مراحل هم برسیم.

 

وی با بیان اینکه ما تا رسیدن به تمدن اسلامی که هدف اصلی این انقلاب است فاصله داریم گفت: بخش های زیادی از زیرساخت ها برای ادامه گام دوم هنوز فراهم است.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران  با بیان اینکه دشمنان در دهه اول انقلاب به دنبال این بودند که به ما تسلیحات ندهند افزود: در این دهه اینها میترسند وسیله از ایران به محور مقاومت انتقال داده نشود.

 

وی با اشاره به اتئلاف اخیر ورشو گفت: دشمنان برای مهار ایران دیگر جلسه میزارند و جوانان ما باید با قدرت انقلابی و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری گام دوم را آغاز کنند.

 

سردار حاجی زاده با بیان اینکه برای ورود به گام دوم باید از گام اول شناخت داشته باشیم گفت: باید در جلسات هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب را تشریح کنیم.

 

وی با اشاره به ابنکه برای حفظ نظام باید به سمت جلو برویم افزود: مطمئن باشید شما پیروز و سربلند خواهید شد و باید از تجربه گذشته استفاده کنید و منسجم و یکپارچه باشید.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان در دهه اول ترسشان از تفکر بسیجی بود افزود: الان مشکلشان این است که این تفکر در تمام جهان رشد یافته است.
 

وی اظهار کرد: ما در اوایل انقلاب پزشک باید از کشورهای دیگر می آوردیم الان همه چیز در کشور فراهم است و ما باید این حرکتمان را منسجم و رو به جلو دنبال کنیم.

 

سردار حاجی زاده با اشاره به تحریم های اخیر افزود: ما باید به دنبال بی خاصیت کردن تحریم ها باشیم ما با استفاده از علم و پژوهش و خیلی از بخش های دیگر توانستیم به خودکفایی برسیم.

 

وی با بیان اینکه برخی از روسای بانک های ما به جای اجرای دستورهای بانک مرکزی دارند دستورات وزارت خزانه داری آمریکا را انجام میدهند افزود: ما در این بخش مشکل نداریم اما در بخش بانک ها به دنبال اجرای تحریم ها هستند و بعضی از افراد بزدل دارند این کار را می کنند.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به بیانات گام دوم مقام معظم رهبری در خصوص معنویت و اخلاق گفت: ما اگر امروز در حوزه نظامی موفقیم اما در حوزه اقتصاد موفق نیستیم یعنی آن کسی که روحیه اشرافی گری دارد نمیتواند معنویت و اخلاق را رعایت کند

 

وی ادامه داد: داشتن روحیه جهادی و توکل یک شبه به دست نمی آید و انسان خودش باید تلاش کند و در این مسیر راه دشواری در پیش دارید.

 

سردار حاجی زاده اظهار کرد: دشمن با جنگ اقتصادی درصدد این است که مردم بترسند.

 

وی با اشاره با اظهارات اخیر که گفتند سیستم موشکی ایران را مختل کردیم افزود: اگر این دروغتون راست پس چرا دنبال مذاکره هستید و ما از خرابکاری صنعتی آنها به نفع خودمان استفاده کردیم.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به کمک های اروپایی به تشکیل داعش گفت: ما با بسیج و همت جوانان شجاع انقلاب اسلامی با هزینه آمریکایی ها بر علیه خودشان انقلاب کردیم و جنگی که انها فکر میکنند 30 سال طول میکشد ما 3 ساله جمع کردیم.

 

وی با بیان اینکه انتظار سر سوزنی کمک از دشمنان نباید داشته باشیم گفت: اینها دستشان به ما برسد همان کاری را می کنند که با 27 پاسدار در سیستان و بلوچستان کردند.

 

سردار حاجی زاده گفت: ما هر جا نیروی خوب انتخاب کردیم انجا خروجی خوب داشت و ما باید در انتخابمون تجدید نظر بکنیم.

 

وی افزود: آیا امروز در مجلس افراد ممتاز و شایسته کشور را انتخاب کردیم ممکن است تعدادی خوب باشند اما خوب نیستند و شما باید در انتخابتان تجدید نظر بکنید.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران ادامه داد: اگر دنبال جامعه اسلامی هستید باید در انتخابتان تجدید نظر بکنید .

 

وی افزود: ما مثل شهید همدانی و شبیه قاسم سلیمانی ها در عرصه اقتصاد کم نداریم ولی درگیر یک عملیات دو قطبی می شویم و یکبارکی کار را خراب می کنیم و این با روشنگری اتفاق می افتد.

 

سردار حاجی زاده در پایان با انتقاد بر اینکه چرا به بیانات رهبری گوش نمی دهید گفت: تصمیم بگیرید با تکیه بر بیانات رهبری گام دوم انقلاب را بسازید.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان