اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1397 - 23:57   |   کد مطلب: 30698
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بانوان ما باید سبک زندگی فاطمی را در زندگی خود اجرا کنند و همسرداری، فرزندداری، دیانت و شجاعت این بانو را بعنوان الگوی خود در زندگی داشته باشند.

به گزارش صبح الوند،  سرهنگ علی بقایی، در جشن میلاد کوثر که در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) در جمع مادران شهدا، ایثارگران،جانبازان و بسیجیان و فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و سایر مسئولین در ناحیه همدان ومدیرکل ادارات استان، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س)‌،اظهار داشت: زندگی و حیات ما ، دنیا و آخرت ما مدیون فرزندان هدی این حضرت است.

وی گفت: بانوان ما باید سبک زندگی فاطمی را در زندگی خود اجرا کنند و همسرداری، فرزندداری، دیانت و شجاعت این بانو را بعنوان الگوی خود در زندگی داشته باشند.
بقایی در ادامه ضمن تبریک ولادت امام خمینی (ره)ابراز داشت: امام خمینی(ره) به ما حیات داد،امام ما را از بندگی و بردگی به سروری رساند باید یاد امام را گرامی بداربم و از وی و امام خامنه ای تبعیت نماییم.
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز در ادامه عنوان کرد: در ایام نوروز و روزهای پایانی سال هستیم و با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی اعلام شده است باید از کالای ایرانی حمایت کنیم و دقت کنیم اسراف نداشته باشیم و از کالای غیرضرور استفاده نکنیم چرا که سبک زندگی فاطمی مدنظر ماست.
وی همچنین با توجه به نزدیک شدن به روز درختکاری افزود: در روز درختکاری برای سبزه عید که از گندم استفاده می کنندتقریبا ۴تا ۶ میلیارد لیتر آب برای این سبزه استفاده می شود و این یک نمونه از اسراف است و قرار است که در ایام نوروز از نهال استفاده شود تا باقیات الصالحات باشد.
بقایی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز مباحث اقتصادی رعایت شود چرا که تبعات که در حوزه اقتصادی بر عهده ما می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان