اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1398 - 12:18   |   کد مطلب: 31258
بهداد سلیمی از وزنه برداران مشهور کشور است که در دسته فوق سنگین، به افتخارات قابل توجهی در عرصه جهانی و قاره ای رسید.
قهرمان دیروز، بازیچه انتخاباتی امروز/ بهداد در مسیر سقوط؟

به گزارش صبح الوند، بهداد سلیمی که در وزنه برداری فوق سنگین کشور مدال آوری داشته، این روزها به رفتارهایی خلاف عرف و غیرمنطقی روی آورده که نشان از بازیچه شدن او در بازی انتخاباتی فدراسیون دارد.

بهداد سلیمی از وزنه برداران مشهور کشور است که در دسته فوق سنگین، به افتخارات قابل توجهی در عرصه جهانی و قاره ای رسید. البته، افول فنی او از المپیک 2016 ریو شروع شد که زورش به حریف نرسید و با خطا می خواست به مدال برسد که چنین نشد. در ان مقطع، رفتار نادرست سلیمی موجب شد تا خسارت هایی به وزنه برداری کشور تحمیل شود و اتفاقاتی تلخ روی دهد که در این مجال بدان نخواهیم پرداخت.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که سلیمی در مسابقات جهانی 2017 آمریکا هم همین اشتباه را تکرار کرد و نتوانست به نتیجه ای در خور برسد؛ اما به جای قبول واقعیت و ضعفش، رفتارهایی احساسی و نادرست را در پیش گرفت که بار دیگر به کشور و منافع ان آسیب زد. غرض این است که کسیرا نمی توان سفید یا سیاه دانست؛ خاکستری در کنار ضعف و قوت ها.

در این سال ها، بهداد سلیمی ورزشکاری بوده که سایه روشن هایی داشته و مثل همه، زندگی خاکستری داشته که می توان از زوایای مختلف بدان پرداخت که موضوع این نوشتار نیست. آنچه باعث شده تا بخواهیم این تذکر را بنویسیم، رفتارهای اخیر بهداد سلیمی است که به دور از منطق و هدایت شده به شمار می رود. بهداد که زمانی علیه مربی وقت تیم ملی شورید و در ماه های اخیر نیز در صف دریافت پاداش و سکه دیده می شود، این روزها خود را در قامت یک بازیچه انتخاباتی نشان داده که جای تاسف دارد. او اظهاراتی دارد که عمدتا نادرست و غلط است و همین چهره وی را که روزی الفاظی ناشایست را به اهالی فوتبال نسبت داد، در اذهان عمومی خدشه دارتر می کند.

بهداد سلیمی که این روزها از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده، می تواند با طی کردن مسیری منطقی و آرام به نقطه ای برسد که یادآور خاطره تلخ حسین رضازاده بعد از قهرمانی نباشد؛ اما این انتخابات و بازیچه شدنش نشان می دهد زودتر از آنچه به نظر می رسید، در مسیر پایان قرار گرفته است. کاش قهرمانانی که به هر دلیل دیگر در عرصه نیستند، با مشاوره از دلسوزان در مسیری حرکت کنند که برخی جریان ها از آنها مانند ابزاری برای اهدافشان استفاده نکنند. برای بهداد سلیمی دقایق در حال دیر شدن است تا به نقطه پایان نرسد!

دانا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان