اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1399 - 11:37   |   کد مطلب: 33040
یادواره سی و هشتمین سالگرد شهادت ؛ معلم و پاسدارحمید حجه فروش به همت دبیرستان دخترانه شهید حجه فروش و فضای مجازی سپاه ناحیه برگزار می شود .

به گزارش صبح الوند، نرگس طاوه ئی مسئول برگزاری یادواره به خبرنگار ما گفت: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید ادای دین خود را به آنها انجام دهیم.

 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا افزود: هر سال یادواره شهید حمید حجه فروش معلم و پاسدار شهید را برگزار می کردیم که امسال به علت بیماری کرونا تصمیم گرفتیم این شهید عزیز را در فضای مجازی معرفی کنیم.

 

 

طاوه ئی  با تاکید بر برگزاری یادواره های شهدا عنوان کرد: اولین یادواره شهید مجازی توسط سپاه ناحیه همدان به عنوان اولین یادواره شهید مجازی علی منطقی برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود به همین دلیل دبیرستان حجه فروش نیز تصمیم گرفتند یاد  و خاطره این معلم شهید را درفضای مجازی زنده دارند.

 

وی با اشاره به اینکه شهید حجه فروش بسیار گمنام است افزود: بسیاری از شهدان این مرز و بوم خوب معرفی نشده اند و وظیفه ما جوانان است که راه و روش و سیره شهدا را به جامعه معرفی کنیم  از این رو سعی داریم مختصری از زندگینامه و زندگی این شهید را در کانال تلگرامی h_hajephorosh @ قرار دهیم و کسانی که دوست دارند می توانند چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه ساعت 22 در این کانال حضور یابند و از آن استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ آ 

 

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان