اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. تير 1399 - 8:26   |   کد مطلب: 33497
در تداوم رزمایش مواسات و همدلی و با جلب کمک های مومنانه، هم زمان با شب شهادت امام جواد علیه السلام 110 بسته معیشتی با رعایت کامل نکات بهداشتی با بسته بندی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش صبح الوند، در روزهای سخت کرونایی که مردم با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نر م می کنند و بسیاری از سرپرستان خانوار شغل های خود را از دست داده اند و اندک مشاغل فعال هم که دایر هستند درآمد آنها بسیار پایین است و دچار رکود اقتصادی در اکثر مشاغل آزاد و کسب و کارها هستیم. 

از طرفی اعلام دولت برای وام های متعدد در این شرایط و کمک به مشاغل آسیب دیده چندان جامعه عمل نپوشانده و همچنان در مراحل ثبت نام و در حد یک پیامک باقی مانده است. 

به همین منظور مردم همدل از هر شهر و دیاری با جمع آوری کمک های نقدی و پخش بسته های معیشتی سعی بر کمک به هموطنان خود دارند و از اوایل شیوع بیماری کرونا صحنه های زیبای همدلی و مواسات را به نمایش گذاشتند که اوج آن در ماه مبارک رمضان بود . 

 

در این میان هیات های مذهبی استان همدان که این روزها نمی توانند برنامه و مراسمی حضوری داشته باشند در مناسبت های مختلف به پخش بسته های معیشتی یا ضدعفونی شهر می پردازند. 

 

این بار در شب شهادت امام جواد (ع) برای ترویج صفت بخشندگی این امام بزرگوار هیات رضوان الجواد همدان نیز به توزیع و پخش 110 بسته معیشتی در بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا پرداخت. 

 

این بسته های معیشتی شامل اقلام خوراکی چون برنج، گوشت،حبوبات و روغن بود که توسط اعضای هیات پخش شد. 

 

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان