اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آذر 1399 - 14:07   |   کد مطلب: 34458
احمد حسین فلاحی در همدان گفت: سوء مدیریت داخلی در کشور باعث شده که نظامی که در عرصه بین المللی باید حرف اول را بزند دچار مشکلات کف بازار شده است.
نظامی که در عرصه بین المللی حرف اول را باید بزند به سوء مدیریت دچار مشکلات کف بازار است/ معطل ماندن کشتی ها 270 روز در بنادر اوج سوء مدیریت داخلی

به گزارش صبح الوند، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در جمع رسانه های استان گفت: جلسه پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه در دو حوزه نمایندگی در مجلس و دومی در حوزه نظارت و عرصه میدانی رسیدگی به مسایل استان و کشور را در دستور کار قرار دادیم که در مدت 7 ماهی که زمان مجلس یازدهم گذشته نگاه به عملکرد آن و سوالاتی که برای رسانه هاست. 

 

وی افزود: خیلی از رسانه ها از ریز طرح ها و برنامه های داخل مجلس اطلاع ندارند و ایجاد سوال شده چرا که رسانه مجلس هم خیلی قوی نیست که عملکرد خودش را با فدرت بیان کند و انتظاری که رسانه مجلس می رود فراهم نشده که در کمیته رسانه مجلس بارها این انتقاد مطرح شده که مطالب بازتاب داده نمی شود. 

 

نماینده مردم همدان گفت: در حوزه استانی هم در بحث مدیران و پروژه ها اخبار به گوش رسانه ها می رسد و وظیفه داریم عملکرد نظام اسلامی را به مردم گوشزد کنیم به خصوص در ایامی که فشار اقتصادی بر مردم زیاد است و حرکت های بیرونی و درونی سبب خسته شدن مردم از نظام شده و دشمن با تمام توانش پای کار آمده وظیفه رسانه القا امید به مردم است.

 

وی افزود:  باید بدانیم  نظام اسلامی در مسیر اقتدار خودش پیش می رود و مشکل کار سوء مدیریت داخلی است که 16 درصد مشکلات مردم به تحریم ها برمی گردد و بقیه سوء مدیریت داخلی است. 

 

فلاحی تاکید کرد: نظامی که در عرصه بین المللی حرف اول را باید بزند امروز به مسایل جزئی معیشتی مردم را با سوء مدیریت گرفتار می کنند و کم کاری مسئولین هم را نشان می دهد که 270 روز فقط در یکی از بنادر نهاده های دامی انبار شد و به دست مردم نرسید و مردم دچار مشکلات کف بازار شدند. 

 

وی گفت: کشتی ها روی آب معطل و لنگر گرفتنشان که دیگر ربطی به تحریم ها ندارد و نشان سوء مدیریت است که مستندات هم در این زمینه وجود دارد.

 

فلاحی با تاکید بر اینکه نباید سیاه نمایی کنیم گفت:  باید با شفافیت با مردم حرف زد هر چند خیلی از پروژه های بزرگ هم در حال اجراست ولی آنچه موردنظر یک جامعه اسلامی بود اجرا نشد و باید بدانیم هیچ مشکل اقتصادی داخلی راه حل بیرونی ندارد و باید به اتکا داخل آن را رفع کنیم. 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان