اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آذر 1399 - 8:49   |   کد مطلب: 34462
احمد حسین فلاحی در همدان گفت: مردم امروز از ما کار و حل مشکلات می خواهند و از دعواهای سیاسی خسته شده اند و حل مشکل تورم و ثبات بازار را می خواهند.

به گزارش صبح الوند، احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر مدیران سطح استان گفت: آنچه در بخش فرمانداری همدان اتفاق افتاد و برای ما سوال بود، دخالت در عزل و نصب نبود بلکه فرمانداری که بعنوان مسئولی نمونه است چرا بایدجابجا می شد؟ تلفن بنده را اصلا جواب ندادند و در پیامکی اعلام کردند در حوزه اجرایی است و به نوعی به ما ارتباط ندارد.

وی افزود: مدیری که در حال خدمت است و کار می کند و مشکلی ندارد دلیلی برای جابجایی نیست؛ آنچه که طی سالها به مردم آسیب زده عملکردهای سیاسی است به جای عملکردهای خدمتی به مردم.

فلاحی تاکید کرد: مردم امروز از ما کار و حل مشکلات می خواهند. مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند و خواستار حل مشکل تورم و ثبات بازار هستند و اشتغال جوانان و آمار صحیح اشتغال همچنین کاهش قیمت مسکن همدان باید دغدغه مسولان باشد.

وی ادامه داد: در دو حوزه بهار و کبودرآهنگ و فامنین آلودگی هوا را داریم که در فامنین و کبودرآهنگ مربوط به نیروگاه بوده و حق آلایندگی از آن گرفته شده و معلوم نیست کجا صرف شده و پیگیر آن هستیم و نهادی نیز تا به امروز مشخصا جواب نداده.

فلاحی افزود: شرکت های بهار باعث آلودگی شده اند که پیگیر هستیم درصد آلایندگی مشخص و جرایمی گرفته شود تا درآن منطقه هزینه شود.

نماینده معین شهرستان بهار عنوان کرد: از ابتدای کرونا وزیر آموزش و پرورش در خصوص آموزش روند کاری شاد معرفی و دچار غافلگیری شد و ترم دوم سال گذشته مردم مطالبه کردند و سه ماه فرصت بود زیر ساخت آماده شود که مشکلات شاد برطرف گردید؛ اما از ۱۲ میلیون دانش آموز تنها ۹ میلیون را شاد تحت پوشش قرار داده و این نکته بارها به وزارت پیام داده شد.

وی گفت: وزارت ارتباطات باید به وظیفه اش در بحث زیر ساخت عمل می کرد که مشکلات این حوزه کمتر شود.

فلاحی گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر در سطح استان به اینترنت دسترسی ندارند و سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سطح کشور به امکانات سخت افزاری آموزش مجازی دسترسی ندارند.

وی گفت: تعداد زیادی از دانش آموزان از شبکه شاد استفاده نمی کنند و از شبکه های دیگر استفاده می کنند که پیامدهای منفی برای ما خواهد داشت.

نماینده مردم همدان گفت: در ماجرای مشکل مسکن مردم، چون نزدیک سه میلیون خانه خالی در کشور داریم تصویب مالیات برخانه های خالی را داشتیم و اثرات محسوس آن بر قیمت مسکن را مشاهده خواهیم کرد.

وی گفت: طرح تامین مسکن یک طرح بسیار مفصل است که ۱۸ وزارتخانه را درگیر می کند و سومین مرحله کاهش ۵۰ درصدی تعرفه بنگاه داران است و در همدان قیمت کارشناسی وجود ندارد و نظارت صفر است.

فلاحی تاکید کرد: بلند مرتبه سازی در سطح شهر را باید شورای شهر و شهرداری پاسخگو باشند چرا که حوزه نظارت پارلمان های استانی است ولی نورمهال متوقف و اسکای مال با نظر کارشناسان مطرح شد که با توجه به مجاروت دو بیمارستان و یک نهاد امنیتی هیچ توجیه اقتصادی برای مردم ندارد.

انتهای پیام/آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان