اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1400 - 12:23   |   کد مطلب: 34898
رئیس ‌شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ بر اساس منویات مقام معظم رهبری به‌نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است؛ گفت: شعار امسال به‎عنوان نیاز جامعه شهری باید سرلوحه کار مدیریت‌شهری همدان باشد.

به گزارش صبح الوند، سید مسعود عسگریان در نخستین جلسه صحن شورا در سال۱۴۰۰ ضمن تبریک سال جدید، تأکید کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال۱۴۰۰، انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و نهادها از جمله شهرداری همدان، تحقق شعار سال را در اولویت کاری خود قرار دهند.

عسگریان ضمن قدردانی از زحمات یکساله شهرداری در حوزه‌های مختلف، افزود: با توجه به فراز و نشیب‌ها، این مجموعه مردمی توانست به نحو مطلوب، عملکرد خوبی ارائه دهد و با توجه به شرایط موجود، نمره قابل‌قبول و مثبتی به شهرداری همدان تعلق می‎گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۹۵ درصد مصوبات شورای شهر در کمیته انطباق مصوب شده و بر اساس پیگیری‌ها و پشتیبانی‌های شورای شهر به شهرداری ابلاغ شده است.

عسگریان با تأکید بر اینکه موانع موجود در حوزه شهری را می‎توان با ارائه راهکارهای منطقی و اصولی رفع کنیم؛ اضافه کرد: تلاش شورای شهر در کنار دیگر مسئولان بر این است که با همکاری و تعامل با یکدیگر در راستای رفع موانع و تسهیل در امور تولید مسکن و ترمیم بافت فرسوده شهر، گام بردارد؛ زیرا اشتغال عموم شهروندان به حوزه تولید مسکن بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت‌شهری همدان، سال 1399 را با تمام مشکلات پشت سر گذاشت؛ اظهار کرد: طی یک سال گذشته آنچه در حد انتظار شورای شهر بود، در حوزه مدیریت‌شهری محقق شد و امیدواریم در سال پایانی دوره پنجم شورا با همدلی، همراهی و تعاملی که بین مدیران استان وجود دارد؛ امور شهر به خوبی پیش برود.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه بودجه خوبی برای سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان پیش‌بینی و مصوب شده است؛ ابراز امیدواری کرد: شهرداری همدان همچون گذشته در راستای تحقق بودجه و اجرای پروژه‌های مورد نظر، موفق عمل کند.

عسگریان همچنین با اشاره به پیش رو بودن دو رویداد بزرگ کشور از جمله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها، ابراز امیدواری کرد: امسال بتوانیم بیش از سال‌های گذشته، خدمات و وظایف خود را انجام داده و روزهای پایانی دوره پنجم شورا را به خوبی در راستای خدمت‌رسانی به مردم پیش ببریم و با همدلی و تعامل بیشتر به امور مردم رسیدگی شود تا منشاء خدمات ارزشمند بیشتری باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: انتخابات را با حضور حداکثری مردم شاهد خواهیم بود که در این صورت، افراد اصلح انتخاب می‌شوند تا مشکلات مردم به سطح حداقلی برسد و در رفاه، آرامش و آسایش بیشتری به سر ببرند.

وی تأکید کرد: با توجه به همت و توانایی که در مجموعه مدیران، کارشناسان و نیروهای شهرداری وجود دارد، سال ۱۴۰۰ را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

عسگریان با توجه به افزایش آمار بیماران کرونایی،خطاب به مردم توصیه کرد: برای حفظ سلامت جامعه به‌ویژه خانواده های خود نسبت به رعایت بیشتر پروتکل‎های بهداشتی اقدام کنند.

* تصویب افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی در صحن شورا

رئیس شورای شهر همدان همچنین یادآور شد: با توجه به مصوب شدن نرخ‌نامه کرایه تاکسی درون‌شهری همدان برای سال ۱۴۰۰ در کمیته نرخ‌گذاری، افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی در صحن شورای شهر همدان با اکثریت آرا مصوب شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان