اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1400 - 12:36   |   کد مطلب: 34980
در دو دهه گذشته به وِیژه ده سال اخیر ایالات متحده تحریم های هوشمند را علیه ایران راه انداخته است و آنها عقیده دارند اگر تحریم را بخواهیم تاثیرگذار باشد باید کاری کنند تا سقوط نظام اقتصادی ایران رقم بخورد و در نهایت شاهد تسلیم شدن ایران در برابر تحریم ها باشند.

به گزارش صبح الوند،در دو دهه گذشته به وِیژه ده سال اخیر ایالات متحده تحریم های هوشمند را علیه ایران راه انداخته است و آنها عقیده دارند اگر تحریم را بخواهیم تاثیرگذار باشد باید کاری کنند که مسئولان به دست خودشان خزانه را خالی کنند تا مجبور به تسلیم شوند در همین راستا به دنبال شورش همگانی در ایران بودند.

 

بنابراین دولت ایالات امریکا به دنبال سقوط نظام اقتصادی ایران و به دنبال آن تسلیم شدنش در برابر تحریم هاست.

 

حال نقشه امریکا به دست برخی مسئولین ایرانی اجرا می شود و در سال 1396حدود 18 میلیارد دلار از ذخایر بانک مرکزی را به اسم تنظیم داخل بازار می ریزند و در دی ماه 1396 شورش هایی در کشور اتفاق افتاد و کانال آمد نیوز مردم برای اغتشاشات مهیا می کرد و شبکه ارتباطات هم موافقت نمی کند شبکه ها را قطع کن به پشتوانه رئیس جمهور، و بعد با فشار رهبری و شورای امنیت ملی موقت قطع می کنند و نتیجه مطلوب برای دشمن حاصل نمی شود و ترامپ وعده تابستان داغ را می دهد و در تیرماه 1397قرار بود شورش ها در سطح وسیعی رقم بخورد و بهانه آنها شوک اقتصادی برای مردم بود و در اردیبهشت و خرداد 97 حدود 20 میلیارد دلار را به مردم می فروشد و چوب حراج زدند و در بازار ریختند.

 

در کنارش بیش از 7 میلیون سکه هم در بازار ریختند که نتیجه اش تورم و افزایش شدید کالاها و خدمات بر روی کمر قشر ضعیف جامعه و چوب حراج به ذخایر بانک مرکزی می زنیم و مسئولین طرح دشمن را عینا پیاده می کنند.

 

تمام طرح های دشمن برای آشوب در سطح شهرهاست تا در انتها به رهبری فشار بیاورند تا پای میز مذاکره بیاید و تسلیم شود همان کاری که سال 1367 با امام (ره) کردند.

 

دشمن وقتی می بیند که مردم به خیابانها نمی آیند یک شوک اقتصادی یک شبه ایجاد می کنند و قیمت بنزین یک شبه افزایش می یابد ودشمن چون طراح این نقشه است از مدتها قبل خبر دارند اما مردم ایران خبر ندارند.

 

 شورش ها راه افتاد و کلی آسیب و صدمه زدند و شورای امنیت از وزیر ارتباطات خواست تا شبکه ها را قطع کنند تا اشوبها کم شود که وزیر به دستور رئیس جمهوری شبکه را قطع نمی کند تا آشوب ها افزایش پیدا کند و از طرفی هم به نیروی انتظامی دستور می دهد با آشوبگران برخورد نکنند.

 

با درایت رهبری توطئه بنزین هم به جایی نرسید و 13 دی 1398 ترور سردار حاج قاسم سلیمانی رقم می خورد و امریکاییها همیشه از ترس پیامدهاش این کار را انجام نمی دادند ، اما بعد از فتنه 1396 دیدن شکاف افتاده و جمهوری اسلامی در موضع ضعف قرار دارد و در موقعیتی نیست که بتواند عکس العمل نشان دهد.

 

با پیام رهبری که انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود و بارها ترامپ واسطه می فرستد و 16 کشور میان گری می کنند اما در نهایت فهمیدند جمهوری اسلامی کوتاه نمی آید و ترامپ 15 دی سال 1398 اعلام می کند اگر جمهوری اسلامی عکس العملی نشان دهد 52 نقطه فرهنگی آن را می زنیم و فردای آن روز حسن روحانی در پیام توئیتری می گوید آنهایی که به عدد 52 اشاره می کنند بهتر است به عدد290هم فکر کنند.

 

290هواپیمای مسافربری ایران است که توسط امریکا منهدم می شود و در این توئیت به ترامپ پیامی می دهد روی کیس هواپیمای مسافربری کار کن تا نفرت مردم به سمت نظام و سپاه برود.

 

فردا سه شنبه به امریکاییها خبر می رسد که سپاه پایگاه نظامی شما را می زند و این خبر شورای امنیت ملی است که به دشمن می رسد و 5 ساعت بعد از زدن عین الاسد هواپیمای اوکراین رخ می دهد.

 

در این میان هم باز روحانی موافقت نمی کند که آسمان خالی و دراختیار پدافند هوایی قرار گیرد، و جالب آنکه سیستم علایم هواپیما سه ثانیه قبل از کار می افتد و اپراتور پدافند هم گفتن موشک می آید وعلایم هواپیما هم نشان داده نمی شود و در همان زمان یک نفر 6 صبح هواتاریک در همان زاویه دوربین گرفته و فیلمبرداری می کند و به نیویورک تایمز ارسال می شود.

 

در کل این دولت به جای خدمت رسانی دعوا بر سر قدرت بود و آنچه که در هفته های اخیر در کشور شاهد هستیم نقشه های جدیدی در حال اتفاق افتادن است تا تفکر روحانی امتداد داشته باشد، تفکری که فاصله طبقاتی را به اوج رساند و فقر در هر جای کشور خودنمایی می کند.

 

گرچه بن بست انتخاباتی در کشور نداریم و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امید داریم مردم با بصیرت جمهوری اسلامی با انتخابی مناسب کمک به کشوری انقلابی کنند.

 

انتهای پیام/آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان