اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. فروردين 1402 - 10:48   |   کد مطلب: 36535
استاندار همدان گفت: استان همدان زیرساخت‌های لازم برای احداث پایگاه پشتیبانی منطقه‌ای جمعیت هلال احمر کشور را دارد و می‌تواند در مواقع ضروری به ۹ استان امدادرسانی کند.

به گزارش صبح الوند، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد ضمن شرکت در جلسه نوروزی جمعیت هلال احمر کشور که با حضور دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت:  از تلاش‌های هلال احمر استان در ایام نوروز و خدمات‌رسانی آن‌ها به مردم و گردشگران تقدیر و تشکر می‌شود.

 

مجموعه جمعیت هلال احمر کشور در زلزله اخیر آذربایجان غربی در شهرستان خوی و همچنین زلزله ترکیه و سوریه، اقدامات بزرگ و مؤثری انجام دادند که قابل تقدیر و تشکر است.

جمعیت هلال احمر کشور، به دلیل حضور فعال و کمک‌رسانی به مردم شهرستان خوی، مردم سوریه و ترکیه مورد تقدیر و تشکر رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت هلال احمر و صلیب‌ سرخ قرار گرفت.

جمعیت هلال احمر استان اقدامات قابل توجه و چشم‌گیری انجام داده است.

در استان شاهدیم که عزیزان جمعیت هلال احمر در کنار دیگر نیروها، ‌خدمات ارزشمندی در بحران‌ کم‌آبی، ایام نوروز و عرصه‌های مختلف به مردم استان ارائه کردند.

استان همدان با توجه به موقعیت استراتژیک، ارتباط ریلی، دسترسی زمینی و داشتن فرودگاه بین‌المللی و وجود پایگاه نوژه از یک موقعیت خاص برخوردار است.

 

به دلیل ارتباط با ۹ استان و همچنین زیرساخت‌های موجود، درخواست شد تا یک مرکز پشتیبانی منطقه‌ای در استان همدان ایجاد شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان