اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. خرداد 1402 - 7:11   |   کد مطلب: 36693
چند نفری مشغول کار می ‌شوند یکی گچ‌کاری می ‌کند و آن دیگری ملات می ‌گیرد، اینجا مرز بین حرف و عمل وجود ندارد و همه حرف‌ها در یک کلام عمل می ‌شود عملی که خروجی ‌اش بازسازی در و دیوارهای این خانه است.

به گزارش صبح الوند، اینجا مرز بین حرف و عمل وجود ندارد و همه حرف‌ها در یک کلام عمل می ‌شود عملی که خروجی ‌اش بازسازی در و دیوارهای این خانه است. خانه ‌ای که صاحبخانه ‌اش با دیدن جهادگران سخن از امید می ‌گوید و زبان به تشکر می ‌گشاید، اینکه امروز جهادگران دستشان را گرفته ‌اند و بی ‌منت برای آبادانی خانه و روستایشان کمر همت بسته ‌اند را سزاوار بهترین تقدیرها می ‌دانند.

این نفس‌ های گرم این دستان التیام ‌بخش درد، یک صدا می ‌گویند، می ‌شود در زندگی پر سرعت امروز کمی مکث کرد و کمک به هم ‌نوع و خدمت را سرلوحه کارها قرار داد، چرا که گاهی خدا می‌خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می ‌گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست…

در زمانه‌ ای که هر کس دنبال آن است که گلیم خودش را از آب بیرون بکشد، هستند مجاهدانی که علاوه بر مشکلات ریز و درشت خود، به فکر دیگرانند و کمتر به خود توجه دارند. اینان کمر همت بسته‌ اند و تا ته خط خواهند رفت. اما افرادی نیز هستند که دنبال آموختن هستند در دانشگاه عشق و شیرین ‌ترین لحظات خود را در کنار مردم مناطق محروم می‌ گذرانند بدون این‌که خستگی به خود راه بدهند. این مجاهدان تنها گوش شنوا برای شنیدن دردهای محرومان هستند و آمده‌ اند با دلی بزرگ خانه‌ های سبز بسازند و یاری‌ گر هم نوعان شان

تصاویری که در زیر مشاهده می کنیم خدمات گروه جهادی شهید بشیر نقدی در شهرستان ملایر است.

خاک برداری وتسطیع جهت ساخت منزل نیازمند در اسلام آباد آق گل توسط گروه جهادی شهید بشیر نقدی به همت خیرین شهرستان ملایر و مهندسی تیپ43 امام علی(ع) 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان