اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1396 - 19:32   |   کد مطلب: 24519
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان:
سامانه بارشی از همدان خارج می‌شود
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان گفت: بارش‌ باران تا ظهر فردا سه‌شنبه در همدان تداوم دارد اما با خروج سامانه بارشی و کاهش محسوس دما احتمال سرمازدگی باغات وجود دارد.
سامانه بارشی از همدان خارج می‌شود

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا ظهر روز سه‌شنبه 15 فروردین ماه در آسمان استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان نیمه ابری همراه با گاهی وزش باد است که از بعدازظهر امروز با افزایش ابر در برخی ساعات بارش باران و برف با احتمال رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی از خروج سامانه بارشی از ظهر فردا سه‌شنبه خبر داد و افزود: با خروج موج بارشی شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد وجود دارد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان تصریح کرد: با توجه به کاهش محسوس دما و احتمال رسیدن دمای هوا به زیر صفر درجه سانتیگراد سرمازدگی باغات و وارد آمدن خسارت به جوانه و گل‌های درختان میوه دور از انتظار نیست.

وی بابیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش در تویسرکان به میزان 22 میلیمتر گزارش شده است، گفت: از ابتدای سال زراعی تا کنون بیشترین بارش مربوط به شهرستان تویسرکان با 420 میلیمتر بوده است و کمترین بارش نیز در کبودراهنگ با 222 میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان