اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 0:19   |   کد مطلب: 13443
در ادامه پروژه ایران هراسی طی روزهای گذشته، اخبار رسانه های غربی از غرق شدن یک دختر در دریا در دبی خبر دادند.
پروژه جدید اسلام هراسی با موج سواری بر خبر 20 سال پیش/ دختری مسلمان که پدرش اجازه نجات او از دریا را نداد+ تصاویر

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در ادامه پروژه ایران هراسی  طی روزهای گذشته، اخبار رسانه های غربی از غرق شدن یک دختر در دریا در دبی خبر دادند.

فرانس پرس در همین راستا نوشت: احمد بورقیبه یکی از مسئولان پلیس دبی به وزنامه «امرتس 7-24» گفت که این مرد، خانواده خود را به ساحل دریا برد و فرزندانش برای شنا به آب رفتند.

بنا بر این گزارش، مدتی بعد دختر 20 ساله این مرد شروع به فریاد و درخواست کمک کرد زیرا در حال غرق شدن بود، از این رو دو مرد به سمت او رفتند تا نجاتش دهد. اما پدر دختر که بسیار قوی است، جلوی این دو مرد را گرفت و بدین منظور به زور متوسل شد.

 

ابورقیبه افزود که این مرد در باره رفتارش گفت که در پی نجات شرف دخترش بود زیرا «مرگ دختر خود را به لمس کردنش توسط یک مرد غریبه ترجیح می‌دهد».

پس از اینکه این خبر در سایت ها و رسانه های خارجی بازتاب های گسترده ای پیدا کرد، موجی از اسلام هراسی در غرب برپا شد به طوری که تحلیل های گسترده ای علیه رفتارهای خشن مسلمانان بر روی این خبر ارائه شد.

دویچه وله هم در ادامه این گزارش‌ها با معرفی و انتقاد از یک کمپین حجاب، در این راستا نوشته است: اگرچه دوبی به یکی از مراکز تفریحی گردشگران از سراسر دنیا تبدیل شده است، اما هنوز کشوری است که تفکرات اسلامی شدید بر آن غلبه دارد.

با گذشت یک هفته از این خبر و جنجال های گسترده که برای آن صورت گرفت، خبرگزاری فرانسه در گوشه‌ای از خبر اصلی اشاره کرد که این خبر مربوط به 20 سال گذشته بوده است.

اصولا این اقدام خارج از اخلاق حرفه ای بوده که با استفاده از جنجال‌افرینی اخبار مربوط به گذشته را دوباره منتشر کرده و در نهایت بعد از اثر گذاری، با یک خبر کوتاه اعلام می کنند که این خبر مربوط به زمان های گذشته بوده است.

 

موج اسلام هراسی، زندگی بسیاری از مسلمانان غربی، به ویژه زنان مسلمان را به خاطر نوع پوشش، تحت تاثیر قرار می‌دهد. از این رو زنان مسلمان از این جهت مجبور می‌شوند یا در برابر این جریان(اسلام هراسی) در کشورهای غرب، خانه‌نشین شوند و دست از کار بکشند و در دانشگاه‌ها تحصیل نکنند که این موضوع باعث فشار اقتصادی بر خانواده‌های مسلمان غربی می‌شود یا ممکن است برای این‌که کار و شغل خود را از دست ندهند و مجبور به تحمل مشکلات اقتصادی نشوند، تن به تغییر رفتار و پوشش خود بدهند که آن هم می‌تواند باعث مشکلات خانوادگی و اختلافات جدّی در درون خانواده‌های مسلمان شود و در نهایت مانند عده‌ای از خانواده‌های غربی که متلاشی‌شده، در معرض آسیب قرار بگیرند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان