اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 11:54   |   کد مطلب: 16820
ملازهی یکی از شهروندان جنوب سیستان و بلوچستان ضمن اینکه معاون رییس جمهور پیش از این ادعا باید تحقیق می کرد، گفت: همه ما دلداده این سرزمین هستیم و خانم معاون باید از مردم استان عذر خواهی کنند.
وقتی تدبیر خانم معاون، جنوب شرق کشور را نقل رسانه های معاند می کند/حمیدیان: مسئولین قضایی به صورت جدی پیگیر موضوع هستند

به گزارش صبح الوند به نقل از عصرهامون، 4 اسفند ماه سال جاری بود که شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری ایران در امور زنان در ادعایی دلسوزانه و کذب مدعی روستایی در سیستان و بلوچستان شد که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند.

این سخنان بانوی تدبیر به سرعت به تیتر یک رسانه های ضد انقلاب تبدیل شد و این رسانه  های معاند صهیونیستی وآمریکایی با تیتر مشترک "اعدام تمام مردان یک روستا در سیستان و بلوچستان" از سخنان معاون رئیس جمهور استقبال کردند.

 

خانم معاون از مردم بابت ادعای کذبش عذر خواهی کند

پس از این ادعای کذب خانم معاون در تماس های مکرری که مردم سیستان و بلوچستان با این پایگاه خبری داشتند خواستار پیگیری و عذر خواهی معاون رئیس جمهور از مردم استان شدند. 

 

من فقط این موضوع را شنیده ام و دوستانه مطرح کردم

در تماسی که این پایگاه خبریجهت پیگیری این موضوع با معاون رئیس جمهور داشت، ضمن اینکه مطلب شما باعث جریحه دار شدن روحیه مردم سیستان وبلوچستان شده و دفاع از کسانی که دستشان به خون مردم و شهدایی که در برقراری امنیت آلوده است موج بدی را در سیستان و بلوچستان  به راه انداخته است، گفت: اصلا بحث دفاع نبوده است من فقط این موضوع را شنیده بودم و دوستانه به آن رسانه گفتم.

با این حال سخنان مولاوردی درحالی موجی منفی را متوجه سیستان و بلوچستان و نگرانی گسترده ای را در بین مردم استان به راه انداخته است، که بانوی تدبیر دولت امید از مکان و نام این روستا هم اطلاع نداشت و از آن بعنوان یک شنیده یاد می کند.

 

ادعای بدون تحقیق خانم معاون، وجهه استان را خراب کرد

ملازهی یکی از شهروندان نیکشهر نیز با بیان اینکه خانم معاون نباید بی گدار به آب می زد، گفت: یک مسئول دولتی نباید بدون تحقیق و بررسی مطلبی را صرفا بر اساس شنیده هایش بیان کند.

شه بخش یکی از شهروندان جنوب استان با بیان اینکه چنین روستایی در استان نداریم گفت: معلوم نیست دلیل مخدوش کردن چهره استان در اذهان عمومی توسط معاون رئیس جمهور چیست و چرا چنین تصویری از روستاهای استان ارائه داده و همه نگاه ها را به استان عوض کرده اند.

سعیدی شهروند دیگری با بیان اینکه خانم معاون باید از مردم استان عذر خواهی کند، افزود: مردم این سرزمین دلداده سرزمین شان هستند و اجازه توهین به مردمش را به هیچ کس نمی دهند.

 

اصلا روستایی که همه مردان آن اعدام شده باشند وجود ندارد

سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در خصوص ادعای خانم معاون به زاهدانه اظهار داشت: چنین روستایی که مردان آن اعدام شده باشند، وجود ندارد مگر اینکه آن روستا زیر 5 نفر جمعیت داشته باشد که آنهم بعید است.

وی خطاب به مولاوردی گفت: معاون رییس جمهور با وجود حضور در سیستان و وعده هایش، تا کنون هیچ اقدامی نکرده اند و باید از وی پرسید "شما بعنوان معاون رئیس جمهور برای اشتغال مردم چکاری کردید؟

 

معاون رئیس جمهور علیه نظام سیاه نمایی می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه خطاب به مولاوردی با بیان اینکه این همه سیاه نمایی علیه نظام می کنید، افزود: اگر شما راست می گویید باید کارهایی که برای معیشت مردم مرزنشین تصویب شد ،را بعنوان فردی که در این منطقه آمد و از نزدیک اوضاع را دیدید از طرح ها حمایت و پیگیری می کردید تا با کمک هم مشکلات مردم را حل می کردیم.

 

مسئولین قضایی پیگیر ادعای معاون رئیس جمهور هستند

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مسئولین قضایی استان پیگیر این مسئله به صورت جدی خواهند شد.

محمد علی حمیدیان در گفت و گو با خبرنگار دادمردان، اظهار داشت: به هیچ عنوان چنین روستایی در سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد و این گفته کذب است.

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بهتر است خانم ملاوردی به جای هزینه تراشی برای نظام به فکر مسائل مهمتری در حوزه کاری خود باشد، ادامه داد: در صورت وجود چنین روستایی  که قطعا وجود ندارد هم پرداختن به این موضوع از سمت معاون رئیس جمهور کار صحیحی نیست و تشویش اذعان عمومی را در پی دارد.

وی در رابطه با برخورد مسئولین قضایی سیستان و بلوچستان با این مطلب گفت: پس از پیگیری این مطلب مسئولین قضایی استان پیگیر این مسئله به صورت جدی خواهند شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان