اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. خرداد 1394 - 6:43   |   کد مطلب: 11444
مسئول هيئت 14 خرداد بسيجيان همدان گفت: دستجات عزاداری بسیجیان همدان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه 14 خردادماه در سوگ رحلت امام خمینی(ره) عزاداری خواهند کرد.
اعلام ویژه برنامه های هیئت 14 خرداد بسیجیان همدان در سالروز ارتحال امام (ره)

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پاسدار حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان در نشست اعضا هیئت امنا و نمایندگان دستگاه های اجرایی همدان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جشن های نیمه شعبان کاملاً مردمی است و امیدواریم در سال جاری نیز مراسم جشن میلاد گل نرگس  با شکوه تر و حضور فعال تر جوانان برگزار شود.

وی اظهار کرد: نیمه شعبان به معنی امید به آینده است و انشاءالله با ظهور امام زمان(عج) ناجی عالم، آینده مردم دنیا بهتر شده و صلح و آرامش در سراسر جهان حکم فرما شود..

مسئول هيئت 14 خرداد بسيجيان همدان افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) بیشتر یادآوری آرمان های امام است و وظیفه داریم فکر، آرمان و اندیشه امام راحل را به نسل جوان و مردم یادآوری کنیم که این نظام براساس استقلال کشور و تعالی فرهنگی و بنیه اقتصادی قوی شکل گرفته و این آرمان های امام است و باید آن را دنبال کنیم.

وی گفت: اگر امروز صدای جمهوری اسلامی طنین انداز است و جمهوری اسلامی یکی از قطب های تعیین کننده و سرنوشت ساز در معادلات بین المللی است و به فن آوری هسته ای و تکنولوژی های روز دست یافته و به اوج قله های عزت و شرافت و ایستادگی رسیده است، همگی از انفاس زکیه امام فقید است.

برزگر با اشاره به اینکه یکی ازمهمترین مناسبت های ما در طول سال گرامی داشت یاد و خاطره امام (ره) است، اظهارکرد: از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست که بخواهد در اجرای این برنامه ها کوتاهی کند.

وی افزود: ملت ما عزت و سرافرازی خود را مدیون امام خمینی (ره) است و حضور هر سال ما در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) یادآوری این مهم است که ما در راه امام گام بر می داریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: يكي از برنامه‌هاي اصلي هيئت 14 خرداد بسيجيان راه‌اندازي دسته عزاداري است كه بعد از ارتحال آن عزيز سفر كرده همه ساله در شهرستان همدان برگزار مي‌شود.

وی اظهار کرد: عزاداري روز رحلت امام (ره) برنامه‌اي باشكوه است كه با حضور بسيجيان، خانواده‌هاي معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در صبح روز 14 خرداد ماه از محل كانون بسيج شروع و بعد از گذشتن از خیابان مهدیه، میدان شریعتی، خیابان شریعتی، میدان حضرت امام خمینی (ره)  با حركت جمعي خود به سيل عزادارن در حسينيه امام (ره) ملحق مي‌شوند.

برزگر افزود: سخنران مراسم"14 خرداد" سالروز ارتحال امام که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود، حجت الاسلام ادیب یزدی است و این مراسم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد

وی گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) از تمام‌ مردم ولايتمدار شهر دارالمؤمنين همدان به ويژه جوانان دعوت می کند با حضور گسترده خود مقام منيع امامت و ولايت را ارج نهاده و از ادامه دهندگان راه آن عزیز سفر کرده باشند

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان