اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. خرداد 1394 - 6:48   |   کد مطلب: 11482
موجی به تازگی توسط فرزندان انقلابی ایران اسلامی در شبکه‌های اجتماعی با شعار «صفحه کوچک من در دنیای مجازی صدای رسای آرمان‌های امامم خواهد بود» به راه افتاده است.
تلویزیون جماران، امام راحل را سیاه و سفید نشان می‌دهد

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،‌ شاید یکی از مزایای عصر ارتباطات این باشد که به این سادگی‌ها کسی اجازه ندارد و نمی‌تواند تا خاطراتی را آرشیو کند یا ماهیت موضوعی را تغییر دهد.

حال اگر این خاطرات مربوط شود به یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های معاصر در جهان اسلام، رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، مردی که با گذشت 26 سال از سفر ابدی‌اش از این دیار همچنان در قلب جوانان نفوذ دارد تغییر ماهیت شخصیت دیگر غیرممکن می‌شود.

جوانانی که می‌دانند امامشان ساده زیست بوده؛ براین اساس است که این روزها بعد از انتشار تصاویری از مراحل نهایی ساخت حرم مطهر امام راحل یک تلنگر در جوانان زده شد.

 

*کودکان ما با امام چه طور آشنا می‌شوند

آیا از این به بعد قرار است کودکان با امامی جدید آشنا شوند؟! در ورودی حرم امام کودک ما دیگر یک قالی ساده آویزان نیست تا از ورود سرما و گرما جلوگیری کند با آن کفشداری‌های فلزی و آن ضریح ساده فلزی بدون هیچ آذینی که با تمام سادگی چون خورشید می‌درخشید .

به گزارش فارس، فرزندان ما قرار است به مزار کدام امام بروند؟ امامی که هیچ تناسبی با امام حقیقی و جمارانی نخواهد داشت؟! امامی که وقتی شب‌ها از اندرون بیرون می‌آمدند و اگر چراغی روشن بود خاموش می‌کردند و فردا توبیخ می‌کردند که چرا چراغ را روشن گذاشتید.

امروز حرم جدید امام(ره) را چند چراغ اضافه روشن خواهد کرد؟! امامی که نمونه عملی از ساده‌زیستی بود.

تصویر بالا یکی از تصاویری است که این روزها به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ به پاخواستن موج تأکید مردمی و گسترده در شبکه‌های اجتماعی در مقابل طراحی حرم جدید امام خمینی(ره) نیز گوشه‌ دیگری از تلاش مردمی برای مقابله با معرفی امامی جدید به نسل جوان است.

 

*می‌توان چند نفس با روح‌الله دم زد

اما راه حل چیست؟! شناخت راه و روش حقیقی امام خمینی (ره) با استفاده از راهبردهایی که از سوی خود ایشان بیان شده است.

موجی که به تازگی توسط فرزندان انقلابی ایران اسلامی در شبکه‌های اجتماعی با شعار «صفحه کوچک من در دنیای مجازی صدای رسای آرمان‌های امامم خواهد بود» به راه افتاده است.

جنبشی خود جوش که با هشتگ #چند_نفس_با_روح_الله  مشخص می‌شود و در آن با طرح پوستر مشخص، سخنان امام خمینی(ره) بازنشر می‌شود، حرکتی است هوشیارانه که آنچه که هست و آنچه که باید باشد را به نمایش می‌گذارد.

 

همه کاربران می‌توانند با هشتگ #چند_نفس_با_روح_الله به طرح و مطالبه آرمان‌های امام در صفحه مجازی خود بپردازند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان