اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. خرداد 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 11486
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار نگرانی های این رژیم در خصوص برنامه هسته‌ای تهران اعلام کرد موشک‌های ایران قادر به هدف قرار دادن همه خاک سرزمین‌های اشغالی هستند.
ایران با موشک‌ هایی که دارد می‌تواند همه اراضی اسرائیل را هدف قرار دهد

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد ایران از «بشار اسد» در سوریه، حزب‌الله در لبنان، انصارالله در یمن و همینطور حماس و جهاد در فلسطین حمایت می‌کند و موشک‌هایی دارد که برای هدف قرار دادن تمامی خاک سرزمین‌های اشغالی کارآمد است.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «العهد»، یعلون در ادامه گفت: هیچ کس از این موضوعوعات چیزی نمی‌گوید، ما در آستانه یک توافق هستیم که ایران را بسیار قوی‌تر می‌کند و اموالی در اختیار این کشور برای حمایت بیشتر از متحدانش قرار می‌دهد.

یعلون در گفت‌وگویی با «واشنگتن پست» اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در جنگ داخلی سوریه مداخله داشته است اما این موضوع به ادعای وی مربوط به زمانی بوده که «خطوط قرمز» این رژیم مورد تهدید قرار گرفته است.

وی سپس خطوط قرمز را این سه مورد اعلام کرد: «عدم انتقال سلاح پیشرفته به تمامی سازما‌های تروریستی خواه از جانب ایران یا سوریه، عدم انتقال مواد شیمیایی به تمامی گروه‌های تروریستی و سوم عدم تهدید حاکمیت اسرائیل به ویژه در جولان.

وی در ادامه اعلام کرد : رژیم صهیونیستی منافع مشترکی با دولت‌های عربی در خاورمیانه دارد و اگر ما دشمن مشترکی داشته باشیم امکان همکاری مشترک فراهم می‌شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان