اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. خرداد 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 11495
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: وجود رهبری عالیقدر همچون حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برای جهان اسلام و ملت ایران مایه افتخار و سرافرازی است.
رهبر معظم انقلاب پس از امام راحل نعمتی بزرگ برای انقلاب است

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام سید مجید موسوی عضو شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مراسم بیست وششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) گفت: امروز رهبر معظم انقلاب به افتخار جهان اسلام و انقلاب تبدیل شده تا دشمنان مغرور و خیالاتی انقلاب هرگز به فکر تعدی و تجاوز به میهن اسلامی نیافتند.

وی اظهار کرد: حضرت امام‌خمینی (حمت الله علیه) با الگوگیری از قیام سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و حمایت همه جانبه آحاد مردم، جمهوری اسلامی ایران را براساس ولایت مطلقه فقیه پایه گذاری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: ادامه دادن مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی یعنی ولایت مطلقه فقیه که جان مایه خط امام راحل و اندیشه‌ها و آرای امام خمینی (رحمتدالله علیه) است امروز در تبعیت از حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تجلی یافته است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب پس از ارتحال امام راحل نعمتی بزرگ و الهی برای حفظ و نشر آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: علاقه زیاد مردم بخصوص جوانان به رهبری نشان دهنده علاقه و الفت شدید بین مردم مسلمان و رهبر عزیزشان است که این پیوند و علاقه یک نعمت الهی بزرگ برای ایران اسلامی است.

موسوی اظهار کرد: وجود رهبری عالیقدر همچون حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برای جهان اسلام و ملت ایران مایه افتخار و سرافرازی است.

وی افزود: امیدواریم انقلاب اسلامی ما با سلامتی رهبر معظم انقلاب به ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) منتهی شود و روزی را شاهد باشیم که نام آن حضرت با ظهورشان در کل دنیا طنین انداز و جهان پر از عدالت شود

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان