اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. خرداد 1394 - 19:10   |   کد مطلب: 11562
چندی است عکسی با این عنوان که "در خلال جنگ دکتر ظریف در حال جهاد علمی در امریکا بود" در گروه‌های مختلف شبکه های اجتماعی پخش می شود.
دروغ پردازی در مورد ظریف در شبکه‌های اجتماعی+تصاویر

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چندی است عکسی با این عنوان که "در خلال جنگ دکتر ظریف در حال جهاد علمی در امریکا بود" در گروه‌های مختلف شبکه های اجتماعی پخش می شود.

این در حالی است که تصویر اصلی متعلق به حضور ظریف در خانه صادق خرازی سفیر وقت ایران در سازمان ملل متحد و در سال 1370 است.

با توجه به نبود نظارت بر روی محتواهای شبکه های اجتماعی و موبایلی از سوی وزارت ارتباطات، در حقیقت مسئولیت اصلی انتشار این گونه اخبار و تصاویر بر عهده دولت بوده، چرا که تا کنون نتوانسته است شبکه های اجتماعی در کشور را کنترل کند.

این عکس در پی توهین کاتن سناتور آمریکایی به ظریف در توئیتر منتشر شده است؛ تام کاتن در بخشی از توئیتر خود مدعی شده: «من متوجه شده‌ام در ۲۰ سالگی، طی جنگ ایران - عراق در حالی که روستایی‌ها و کودکان کشته می‌شدند، تو در آمریکا پنهان شده‌ بودی. این نشانه شجاعت نیست که وقتی کشور شما برای بقا می‌جنگید، در آمریکا پنهان شده بودید. این نشان می‌دهد این شخصیت ضعیف‌النفس هنوز وجود دارد».

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان