اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. خرداد 1394 - 16:35   |   کد مطلب: 11598
شهروندان، ورزشکاران و مسئولان تمام شهرهای استان همدان همچون دیگر استان‌های کشور از گزاره برگ ملی با امضاء طومار، صدور بیانیه و سخنرانی در سرتا سر نقاط استان حمایت کردند.
موج حمایت اقشار مردمی از گزاره برگ ملی در استان همدان

به گزارش صبح الوند، شهروندان، ورزشکاران و مسئولان تمام شهرهای استان همدان همچون دیگر استان‌های کشور از گزاره برگ ملی با امضاء طومار، صدور بیانیه و سخنرانی در سرتا سر نقاط استان حمایت کردند.

این گزاره برگ ملی در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای کشور از گزاره برگ مردمی ملت ایران (فکت شیت) برای مذاکرات هسته‌ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره‌کننده است، رونمایی شد. پس از انتشار این گزاره برگ شخصیت‌های مختلف استانی و شهرستانی درنقاط مختلف استان در اظهار نظرهایی نیز از این گزاره برگ حمایت کردند.

احمد آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی انتشار گزاره برگ را اقدامی به موقع دانست و افزود: ما نباید همیشه منتظر بمانیم تا دشمن حرکتی انجام دهد و سپس پاسخ آن را بدهیم و انتشار این گزاره برگ اقدامی به موقع در برابر زیاده خواهی‌های دشمن است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی انتشار گزاره برگ را تقویت تیم مذاکره کننده دانست و بیان کرد: هدف گزاره برگ ملی تقویت تیم مذاکره کننده و اعلام مطالبات مردم ایران به تیم هسته ای است.

وی انتشار گزاره برگ ملی را حرکتی مبنای مسیر ولایت اعلام و عنوان کرد: انتشار گزاره برگ ملی در واقع حمایت از بیانات مقام ولایت بوده و مذاکره کنندگان باید در مسیر روشن شدن اذهان عمومی و مطالبات مردم مقابله با زیاده خواهی‌های دشمن قدم بردارند.

ابراهیم کارخانه ای نماینده همدان در مجلس نیز با حمایت از این گزاره برگ گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران قدرتمند ترین کشور در منطقه غرب آسیا است فقط به خاطر مجاهدت ها و عزت ملت سرافراز ایران است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: همه تحریم‌ های ظالمانه‌ ای که علیه ملت ایران از طرف آمریکا وضع شده باید بطور کامل لغو شود. وی گفت: اگر تمامی تحریم ها اعم از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل، کنگره آمریکا و اتحادیه اروپا لغو نشود، مذاکرات هسته ای هیچ فایده ای نخواهد داشت.

40با نوی فعال نیز با انتشار بیانیه ای درباره مذاکرات هسته‌ای آمده عنوان کردند: با توجه به عدم پایبندی آمریکا و هم‌پیمانانش نسبت به تعهدات بین‌المللی، لازم است هر گونه توافقی پس از راستی‌آزمایی از آنان صورت گیرد.

قهرمان کشتى جهان در جام جهانى 2015 نیز با حمایت از گزاره برگ ملی گفت: تحقق کامل و دقىق فرمایشات معظم له موجب سربلندى ملت اىران در عرصه بىن المللى خواهد شد چرا که اىشان با دراىت و هوشمندى تصمىم گرفته و بىش از هر کس دىگر به صلاح کشور آگاهند.

مىثم مصطفى جوکار با اعلام حماىت از امضاى گزاره برگ ملى هسته اى افزود: حاضرم نخستىن کسى باشم که اىن سند را امضا مى کنم.

وى تصرىح کرد: ملت اىران تاکنون به برکت دعاى خىر ائمه اطهار(ع)بدون کمک دىگران توانسته بر پاى خود ایستاده و پىش رود.

امام‌جمعه نهاوند نیز گفت: طبق اصول گزاره برگ ملت ایران بازدید از مراکز نظامی به‌هیچ‌عنوان برای مردم ایران پذیرفتنی نیست. وی اظهار کرد: ملت ایران باپشتکار و تلاش جوانان مؤمن این سرزمین به پیشرفت‌های مختلفی درزمینه های نظامی، سیاسی و فرهنگی رسیده است که انرژی هسته‌ای یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این پیشرفت‌ها بوده است که به دست متخصصان بومی کشور به‌دست‌آمده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: قدرت‌های استکباری و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار که با شروع انقلاب اسلامی دستش از غارت ثروت‌های ملی ایران کوتاه شد با روش‌های مختلف در تلاش است تا جمهوری اسلامی را دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای منع کند درحالی‌که خود بیشترین سلاح‌های هسته‌ای در جهان را دارد.

مردم ملایر نیز با امضاء طومار خواستار پایبندی مذاکره کنندگان هسته ای به اصول شش گانه این گزاره برگ شدند و از مذاکره کنندگان خواستار لغو تمامی تحریم‌ها شدند.

امام جمعه و مردم نهاوند به همراه غلامرضا جعفری نایب‌رئیس انجمن جهانی ورزش‌های سنتی و رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی و محلی کشور ازجمله امضاکنندگان این طومار در شهرستان نهاوند بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صابری اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه استان مرکزی و از خطبای برجسته کشوری ب نیز این طومار را در حمایت از گزاره برگ ملت ایران امضا کردند.

مردم قهاوند باتهیه طومار " گزاره برگ ملت ایران " خواستار رعایت حقوق به حق هسته ای کشورمان در مذاکرات هسته ای شدندو باامضای آن به ندای رهبرانقلاب لبیک گفتند.

خانواده شهدای شهرستان تویسرکان با اعلام حمایت خود از گزاره برگ ملی هسته ای ملت ایران، از مذاکرکنندگان کشورمان خواستند ذره ای از آرمان های شهدا عقب نشینی نکنند و استوار در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستند.

موج حمایت اقشار مردمی از گزاره برگ ملی در استان همدان
موج حمایت اقشار مردمی از گزاره برگ ملی در استان همدان
موج حمایت اقشار مردمی از گزاره برگ ملی در استان همدان
موج حمایت اقشار مردمی از گزاره برگ ملی در استان همدان
موج حمایت اقشار مردمی از گزاره برگ ملی در استان همدان
موج حمایت اقشار مردمی از گزاره برگ ملی در استان همدان
موج حمایت اقشار مردمی از گزاره برگ ملی در استان همدان

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان