اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. خرداد 1394 - 17:18   |   کد مطلب: 11601
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: آمریکایی ها زمانی می دانند که توانایی شناورهای تندرو و موشک های ساحل به دریای ما چه قدر است که جنگ شروع شود و آن هم کسانی می فهمند که در جنگ نیستند، زیرا هرکس که در جنگ باشد قطعا زنده نخواهد ماند که این قدرت را ببیند.
سپاه هر روز با آمریکایی ها در خلیج فارس برخورد دارد

به گزارش صبح الوند به نقل از "ناصرون " دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با مردم ولایتمدار شهر برازجانگفت: در ابتدا بنیان گذار انفلاب اسلامی و هم اکنون مقام رهبری و سپاه پاسداران حتی برای یک لحظه قدرت آمریکا را به رسمیت نشناخته و نمی شناسند که صحت این ادعا را می توان در کنار پاسداران دریادلان نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس هنگام مقابله با ناوهای آمریکایی را به خوبی اثبات کرد.

 

فدوی اضافه کرد: همه جغرافیای خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان را تا منطقه رأس الحد شمال اقیانوس هند تحت پوشش انبوه موشک‌های دوربرد ساحل به دریا داریم.

 

فرمانده ندسا اظهار داشت: هر نوع اقدامی در هر سطحی که آمریکا بر علیه ما انجام می دهد برای ما مهم نیست. 

 

فدوی افزود: امروزه هیچ مجموعه ای در دنیا به جز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدعی مقابله با آمریکا نیست و ما نیز با اقتدار اعلام می کنم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حتی یک لحظه را برای افزایش استطاعت خود و کشور اسلامی ایران از دست نداده است.

وی در ادامه گفت: موانع آمریکا و استکبار جهانی نه تنها نتوانستند از به قدرت و پیشرفت رسیدن ما جلوگیری کنند بلکه برای ما تبدیل به فرصتی برای قدرت گرفتن و دست یابی به پیشرفت شدند که ما روز به روز شاهد افزایش قدرت ایران در منطقه هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ماهیت دشمنی ها با انقلاب اسلامی یک ماهیت تقابل حق و باطل است و به همین دلیل است که دشمنی ها به پایان نمی رسد زیرا هیچ گاه حق و باطل نمی توانند وجود یکدیگر را تحمل کنند.

 

فدوی با اشاره به این که آمریکایی ها زور و قدرت را به خوبی میفهمن و درک میکنند اما چیزی که درک نمی کنند و نمی فهمند خدا و شهادت است، اظهار داشت: زیرا مبنای حکومت آنها به زور بستگی دارد هر کس که بتواند از خودش چنین توانایی بروز دهد را خوب درکش می کنند و می فهمند.

 

 وی در ادامه افزود: هنوز چند روزی از انقلاب اسلامی نگذشته بود که دشمنان این انقلاب دشمنی خود را نه با حرف بلکه با شلیک به سمت انقلاب نشان دادند که امروزه صورت های متنوع تری را به خود گرفته است.

 

فرمانده ندسا خاطر نشان کرد: با اشاره به این که هر روزه ما و آمریکایی ها در خلیج فارس برخورد و گفت و گو داریم، گفت: اگر میان این برخورد ها تنشی ایجاد شود این آمریکایی ها هستند که باید کوتاه بیایند و نیروهای اسلام در مواضع قدرت خود باقی می مانند.

 

فدوی اظهار داشت: دشمن می داند که توانایی بازدارنده در انقلاب اسلامی به وجود آمده است و اگر اقدامی بر علیه جمهوری اسلامی انجام دهد ضرر آن از نفعی که برایشان حاصل می شود بیشتر است.

 

وی افزود: اگر آمریکا بداند که می تواند امشب ما را از صحنه روزگار بردارد این کار را به فردا موکول نخواهد کرد اما می داند که اگر با کوچک ترین عمل خود انقلاب اسلامی را به خطر بیاندازد موجودیت خودش نیز به خطر میافتد و با فاجعه روبرو خواهد شد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: آمریکایی ها زمانی می دانند که توانایی شناورهای تندرو و موشک های ساحل به دریای ما چه قدر است که جنگ شروع شود و آن هم کسانی می فهمند که در جنگ نیستند، زیرا هرکس که در جنگ باشد قطعا زنده نخواهد ماند که این قدرت را ببیند.

 

وی اظهار داشت: آیا ماهیت این دشمنی ها با انقلاب اسلامی بر سر منابع و جغرافیای نفوذ است؟ مشخصا دشمنی ها با انقلاب اسلامی از نوع اقتصادی و یا اجتماعی نیست که اگر از این نوع بود از بعد شروع انقلاب اسلامی تا کنون این دشمنی ها برطرف می شد و به یک تفاهم می رسیدیم.

 

فدوی در پایان افزود: دشمنی های آمریکا با ملت ایران نیست بله با انقلاب اسلامی است زیرا اعتقاد دارند و تصور می کنند  وجود انقلاب اسلامی اهداف و معادلات استکباری آنها را برهم زده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان