اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. خرداد 1394 - 13:37   |   کد مطلب: 11616
معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: ممکن است طی دو تا سه سال آینده امور زیربنایی چندانی برای کار باقی نماند و به همین دلیل باید به فکر ایده‌های جدید باشیم.
پیمانکاران همدان به دنبال افق‌های روشن باشند

به گزارش صبح الوند، محمودرضا عراقی معاون امور عمرانی استانداری همدان در جمع پیمانکاران عمرانی استان همدان با بیان اینکه تا مثلث «پیمانکار»، «مشاور» و «کارفرما» به خوبی شکل نگیرد، خروجی مناسب ارائه نخواهد شد، گفت: قبول مسئولیت در بخش‌های خصوصی به دلیل توقع بالا و کمبود امکانات دشوارتر از سایر مسئولیت‌هاست.

وی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی در بخش خصوصی باعث پیشبرد امور می‌شود، اظهار کرد: این صنف از اهمیت بسزایی برخوردار است چون این صنف اکثرا مهندس بوده و از قدرت تجزیه و تحلیل بالایی برخوردار هستند.

معاون امور عمرانی استانداری همدان افزود: پیمانکاران عمرانی با توجه به ارتباط مستمر با جامعه، الگوی مناسب اخلاقی و کاری برای جامعه هستند.

وی گفت: مهندسین خوش‌فکر چون به دنبال آینده‌نگری هستند، می‌توانند به خوبی درک کنند دولت تدبیر و امید به دنبال به کارگیری عقلانیت در امور، رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال به دور از حاشیه است.

عراقی اظهار کرد: هرچند امروز دوره‌ای از رکود کارهای عمرانی را پشت سر می‌گذاریم اما با توجه به تدابیر اندیشیده شده از این مقطع عبور خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید در همه امور شفافیت و عقلانیت وجود داشته باشد، افزود: نمی‌توان به لحاظ قانونی کارهای عمرانی را تنها محدود به پیمانکاران بومی کرد چراکه این اتفاق روح رقابت را از بین می‌برد و با تکامل کار سنخیت ندارد.

معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: ما باید با توان بیشتر، کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر امور را پیش ببریم تا به صورت خودکار پروژه‌ها به پیمانکاران بومی سپرده شود.

وی با تأکید بر اینکه پیمانکاران به دنبال افق‌های روشن باشند، اظهار کرد: ممکن است طی دو تا سه سال آینده امور زیربنایی چندانی برای کار باقی نماند و به همین دلیل باید به فکر ایده‌های جدید باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان