اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. خرداد 1394 - 19:16   |   کد مطلب: 11642
عدم همدلی مسئولان تویسرکانی با مردم در حمایت از گزاره برگ ملی؛
مخالفت با نصب طومار به بهانه تجمع مردم در تویسرکان!/ مردم طومار را امضاء کردند+تصاویر
در حالی که در سراسر ایران اسلامی طومار حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای ایران توسط احزاب، گروه ها، روحانیون، دانشجویان و سایر اقشار به ویژه در شهرهای استان همدان در حال امضاء شدن است، اما نصب طومار در تویسرکان با اما و اگرهایی همراه شد و نزدیک بود فرمانداری به بهانه تجمع از نصب طومار جلوگیری کند که با اقدام خودجوش تویسرکانی ها، طومار نصب و توسط اقشار مختلف مردم امضاء شد.
مخالفت با نصب طومار به بهانه تجمع مردم در تویسرکان!/ مردم طومار را امضاء کردند+تصاویر

به گزارش صبح الوند به نقل از رودآور، پس از رونمایی از گزاره برگ ملی هسته‌ای با حضور خانواده شهدا و امضای بیش از 17 هزار حقوقدان کشورمان، اقشار مختلف مردم در جای جای ایران اسلامی به طرق مختلف به ویژه با امضای طومار در حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای که در حقیقت حمایت از منویات مقام معظم رهبری درباره مذاکرات است اقداماتی در نوع خود جالبی انجام دادند.

مذاکره کنندگان نترسید ما مثل کوه پشت سر شماییم

این طومار به گفته مردم، در حقیقت طوماری در حمایت از تیم مذاکرکننده و البته تذکری به آن ها است تا بگویند: مذاکره کنندگان از گرگ صفتانی همچون امریکای جنایتکار نترسید و این ملت از زن و مرد، پیر و جوان همه و همه پشت سر شما هستند و از شما حمایت می کنند، تا ذره ای ترس به دل راه ندهید و از حقوقمان عقب نشینی نکنید و کوتاه نیایید.

حضور زوج های جوان و امضاهای خانوادگی بی نظیر بود

نصب طومار حمایت از گزار برگ ملی هسته توسط مردم ولایتمدار تویسرکان در اقدامی خودش و در میدان شهید فرشید هرمزی تویسرکان با استقبال گرم همه اقشار و گروه های مختلف روبرو شد، از دانش آموز گرفته تا دانشجو طومار را امضاء کردند، در این بین حضور زوج های جوان و امضاهای خانوادگی پای طومار در نوع خود بی نظیر بود، خانواده های ؛ تیموری، خیرخواه، جانجانی، عبدالمالکی، سوری، نانکلی، زنگنه و ... برخی از خانواده هایی بودند که فرصت شد تا خبرنگار رودآور با آن ها به مصاحبه پردازد.

طومار گزاره برگ ملی هسته ای سند حمایت از آینده کودکانمان است

نکته در خور تأمل تر آنکه خانواده هایی که همراه با خردسالان و کودکان خود آمده بودند همه جملگی می گفتند، برای آینده فرزناندمان است امضاء می زنیم، این طومار سند حمایت از آینده فرزندانمان است، چگونه می توانم امروز ترسو بودن را نشان فرزندانمان دهیم و فردا انتظار داشته باشیم آنان قوی، شجاع و در حمایت از وطنشان ایستادگی کنند؟!، امروز روز آموختن عشق واقعی به میهن به طور عملی به فرزندانمان است.

برخی از دست نوشته ها عکس یادگاری می گرفتند و عده ای دیگر از خود عکس سلفی و همه و همه خوشحال از آنکه طوماری را که حمایت از حقوق هسته ای خودشان است حمایت کردند، امضاء حمایت از گزاره برگ توسط جوانی با دستان بانداژه شده نیزدیدنی بود.

حمایت امام جمعه تویسرکان و نماینده مردم در مجلس از گزاره برگ ملی هسته ای

ناگفته نماند «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان به شمهد مقدس سفر کرده اند، وی طی تماس تلفنی حمایت خود از گزاره برگ ملی هسته ای را اعالام کرد و گفت: اگر تویسرکان بودم طومار را امضاء می کردم.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز به تبع حمایت امام جمعه تویسرکان از گزاره برگ به دلیل سفر به ملایر تلفنی حمایت خود از امضای طومار را اعلام کرد.

عدم همدلی مسئولان تویسرکانی با مردم در حمایت از گزاره برگ ملی/مخالفت با نصب طومار به بهانه تجمع در تویسرکان!

استقبال از امضای طومار از سوی اقشار مختلف مردم با همدلی و همزبانی در حالی بود که با وجود ارسال پیامک ودعوت از مسئولان برای حمایت از گزاره برگ هسته ای، مسئولان تویسرکانی در اقدامی قابل تأمل از حضور برای حمایت از گزاره برگ خودداری کردند و تنها سه مسئول طومار را امضاء کردند!!!

به گفته یک منبع آگاه قصد فرمانداری این بود که تجمع صورت نگیرید و راهپیمایی در کار نباشد که آن آبی ها از آن سوء استفاده نکنند!!! این در حالی است که در پیام ارسالی به وضوح آمده بود: "سلام همسنگر گرامی.امضای طومار حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای ، امروز ساعت 17:30 تا 20:30 میدان فرشید، ایستگاه بصیرتی هسته ای" که در آن نه اشاره به تجمع شده بود و نه اشاره به راهپیمایی!!

تصاویر ذیل گویای همدلی و همزبانی مردم تویسرکان از گروه های مختلف در حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای است.

 

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان