اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. خرداد 1394 - 13:23   |   کد مطلب: 11664
اخبار رسیده حکایت از استعفاهای قریب الوقوع برخی مدیران اجرایی و شهرداری و شورای شهر آذربایجان شرقی دارد.
آیا زنجیره گسترده استعفای مدیران استانی در راه است؟

به گزارش صبح الوند به نقل از تبریز بیدار با تمدید یک هفته ای مهلت استعفای مقامات دولتی که قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را دارند( از 28 خرداد به 3 تیرماه) نگاه ها به این سو جلب شده است که چه کسانی حاضرند تا ریسک استعفا و حضور در کارزار انتخاباتی را خریده و آماده رقابت های انتخاباتی شوند.

 

انتخابات امسال مجلس از جهاتی با سایر انتخابات ها تفاوت هایی اساسی دارد. از یک سو این اولین انتخاباتی است که توسط دولت یازدهم برگزار می شود و برای دولتی که آینده سیاسی خود را به مذاکرات هسته ای با 5+1 گره زده است بی شک ترکیب آینده مجلس بسیار مهم است.

 

 از سوی دیگر جدا از نتیجه مذاکرات، دولت در شرایط فعلی نسبت به تعداد نمایندگان منتقد و وابسته به جناح اصولگرا، نمایندگانی بسیار کمتر از جنس اعتدال و اصلاح طلبی دارد(هرچند که از علاقه برخی از نمایندگان اصولگرا بر احتساب خود در زمره حامیان و نمایندگان اعتدالی نمی توان گذشت)

 

 آنگونه که علیرضا منادی عضو هیئت رئیسه مجلس از 90 درصد قطعی بودن انتخابات آتی به صورت استانی خبر داده می توان دریافت که برخی از مدیران عالی دولت در استان و شهرداری و حتی برخی اعضای شورای شهر تبریز عزم خود را برای نشستن بر کرسی سبز رنگ مجلس جزم کرده اند.

 

هرچند که برخی از مدیران فوق از هفته ها و ماه های پیش قصد خود را برای حضور در انتخابات علنی کرده و بنابر اخبار رسیده در 10 روز آینده استعفای خود را خواهند نوشت(اسامی آنان در تحریریه این پایگاه خبری محفوظ است) باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از این مدیران با استعفا خود وارد گود انتخابات مجلس یازدهم خواهند شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان