اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. خرداد 1394 - 14:01   |   کد مطلب: 11673
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در حال حاضر تنها 20 درصد کار اجرایی تقاطع شهید قهاری سعید باقی مانده است.
تقاطع شهید قهاری تا پایان مردادماه 94 افتتاح می شود

به گزارش صبح الوند، کامران گردان رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان از صرف هزینه 42 میلیارد تومانی برای اجرای دو تقاطع غیر همسطح در همدان خبر داد.

وی با بیان اینکه اجرای تقاطع میدان سپاه در حال عقد قرارداد است، اظهار کرد: پیمانکاران این پروژه با انجام مناقصه‌ و بر اساس ضوابط شهرداری انتخاب می‌شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه این پروژه از سوی شورا و کمیته ترافیک استان تأیید شده است، افزود: اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه طبق طرح جامع ترافیک شهر همدان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال احداث دو تقاطع غیر همسطح در همدان مد نظر قرار دارد، گفت: یکی در میدان سپاه و دیگری در تقاطع چپ‌گرد پل فرهنگیان اجرایی خواهد شد.

گردان با بیان اینکه این دو پروژه 42 میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت، اظهار کرد: این میزان بودجه صرف بخش تملکی و اجرایی پروژه‌ها می‌شود که بخشی از بودجه آن به صورت تهاتری تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقاطع شهید قهاری نیز تا پایان مردادماه به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در حال حاضر تنها 20 درصد کار اجرایی این تقاطع باقی مانده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: با راه‌اندازی کامل این پل مشکلات و گره‌های ترافیکی موجود در این تقاطع رفع شده و مردم با آرامش خاطر از این معبر عبور خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه زیرگذر پیامبر اعظم (ص) نیز در حال اجرای مراحل پایانی کار است، اظهار کرد: این پروژه نیز تا 15 یا اواخر تیرماه به پایان می‌رسد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان