اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. خرداد 1394 - 19:38   |   کد مطلب: 11678
منتقدینی که تا کنون بی سواد، بی شناسنامه، تازه به دوران رسیده بودند و بارها به درک و ب جهنم واصل شده بودند این بار اجازه نداشتند تا سوالاتی بپرسند که ممکن بود روحانی را با چالش مواجه کند.
جناب آقای روحانی؛ پس" زنده باد مخالف من" چه شد؟

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سومین نشست خبری روحانی با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که هیچ یک از رسانه های منتقد دولت یازدهم جایی برای سوال پرسیدن در این نشست خبری نداشتند.

به طور کلی از 18 خبرنگاری که امکان سوال پرسیدن از روحانی را داشتند، 6 خبرنگار مربوط به رسانه های خارجی، هفت خبرنگار حامی دولت و پنج خبرنگار دیگر خبرنگارانی بودند که رسانه های آنها در دولت جدید مسیر بی طرفی را در پیش گرفته اند.

آنچه که از این نشست خبری بیرون آمد، مجموعاً‌ سوالاتی بدون چالش بود که در حالی که در آستانه مذاکرات هسته‌ای قرار گرفته ایم، هیچ سوال چالشی درباره نتیجه مذاکرات پرسیده نشد.

خبرنگارانی که به رسانه‌های منتقد دولت یازدهم شناخته شده‌اند، اگرچه با دستی پر از سوالات چالشی در این نشست خبری حاضر شده بودند، اما بهانه وقت نگذاشت تا حتی نامی از آنها به عنوان خبرنگاران حاضر در برنامه برده شود.

پیش از این نیز در نشست های خبری گذشته روحانی با خبرنگاران تعدادی از رسانه‌های منتقد اجازه پرسیدن سوال از روحانی را نیافتند که همین موضوع موجب گلایه مندی رسانه ها از مشاور رسانه ای روحانی شد.

در برنامه های دانشجویی و پرسش و پاسخ با دانشجویان نیز روحانی تنها یک متکلم وحده بوده و اجازه پرسش سوال به دانشجویان و نمایندگان دانشجویی داده نشده بود.

در برنامه گفتگوی دانشجویان با روحانی در سال گذشته نیز برنامه ریزی با اعتدال و تدبیر مراسمات نیز یکی از بی سابقه ترین چینش ها در چند سال اخیر بود جایی که برای اعلام مواضع ، ایراد بیانات ، ارائه گزارش از وضع موجود  و شاید طرح مطالبات، تنها و تنها ۳ دقیقه وقت برای هر تشکل در نظر گرفته شده بود تا دانشجویان  تنها فرصت یک سلام کردن داشته باشند.

روحانی همواره و به ویژه در زمان انتخابات شعار زنده باد مخالف من سرداده و از تعامل سازنده با اقشار مختلف حمایت کرده‌اند ولی آنچه تا کنون شاهد آن بوده ایم خلاف این مطلب را ثابت می کند.

این شعار که از مدت ها قبل از ورود روحانی به دولت یازدهم، در ستادهای انتخاباتی روحانی زبان به زبان می چرخید شاید یکی از مهم‌ترین عوامل رأی آوردن روحانی بود.

باید بررسی کرد و دید چه عاملی سبب شده است که روحانی پس از حملات گسترده و تخریب منتقدین خود اینبار تصمیم گرفت تا تریبون منتقدین خود را گرفته و اجازه اظهار نظر به آنها ندهد.

منتقدینی که تا کنون بی سواد، بی شناسنامه، تازه به دوران رسیده بودند و بارها به درک و ب جهنم واصل شده بودند این بار اجازه نداشتند تا سوالاتی بپرسند که ممکن بود روحانی را با چالش مواجه کند.

باید دید دولت راستگویان چرا از شعار زنده باد مخالف من عبور کرده است؟

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان