اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. خرداد 1394 - 20:25   |   کد مطلب: 11692
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر از ساعت 10 تا 12 در مسجد مهدیه برگزار خواهد شد.
اعلام برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم هفتم تیرماه در همدان اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها و ادارات باید برنامه‌های خود را هماهنگ کنند تا برنامه‌ای در خور شأن شهدای هفتم تیر در همدان برگزاری کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلف در همدان به مناسبت روز هفتم تیر سالروز شهادت شهیدان بهشتی و باهنر عنوان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ماه از ساعت 10 تا 12 در مسجد مهدیه با حضور مدیران و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: امیدواریم ادارات مربوطه به بهترین شکل سالروز شهدای هفتم تیر ماه را برگزار کنند چراکه به گفته امام خمینی(ره) «بهشتی یک ملت است» و این شهید بزرگوار باید به نسل‌های آینده معرفی شود.

وی از برنامه‎ریزی برای برگزاری مراسمی مجزا با همکاری دادگستری همدان خبر داد و گفت: هماهنگی‌ها برای برگزاری مراسمی همراه با مراسم افطاری در روز هفتم تیر ماه در حال انجام است که در صورت حتمی شدن اعلام خواهد شد.

فاضلیان با آسیب‌شناسی برنامه‌های 14 و 15 خرداد ماه در همدان افزود: این برنامه با اشکالات زیادی برگزار شد به طوری که برخی ادارات بسیار کمرنگ در این بحث ظاهر شدند.

وی تصریح کرد: امیدواریم برای سال آینده شاهد کم‌کاری‌ها و ایرادات در برگزاری برنامه‌ها نباشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان