اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1394 - 11:38   |   کد مطلب: 11714
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی با بیان اینکه آمریکا در حال بیچارگی است، گفت: مذاکره‌کنندگان نباید بر خطوط تضعیف شده دشمنان اعتماد کنند.
با قاطعیت از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در همایش بزرگ مرگ بر آمریکا در باغ موزه دفاع مقدس همدان اظهار کرد: این مراسم به همت جوانان دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های همدان برگزار شد که نشان از بصیرت آنان دارد.

وی با بیان اینکه این همایش همزمان با مذاکرات نمایندگان جمهوری اسلامی با 1+5 برگزار شد، بیان کرد: این امر نشان می‌دهد که ملت ایران پشت سر نمایندگان خود در مذاکرات هستند و آنها با اتکا به خداوند و این ملت می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف انقلاب گام بردارند.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا با تاکید بر اینکه مذاکره‌کنندگان نباید بر خطوط تضعیف شده دشمنان اعتماد کنند، افزود: مراسم مرگ بر آمریکا مراسمی قرآنی و عاشورایی است و ملت ما بر این مبنا راه خود را انتخاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان این همایش نشان از آگاهی و بصیرت است، بیان کرد: ما فرزند رمضانیم و در راه خدا باید سختی را تحمل کرده و تسلیم خواسته‌های دشمنان نشویم.

رستمی با بیان اینکه خداوند همواره یاری‌گر آزادگان است، افزود: نمایندگان ایران اسلامی در مذاکرات باید با توکل به خداوند پیش رفته و شاهد نوکری آمریکا در منطقه شوند.

وی با بیان اینکه آمریکا در حال بیچارگی است، گفت: ما به وعده‌های خداوند امیدوار هستیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان